Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تمهیدات لازم برای رفع تعهد ارزی آن دسته از صادرکنندگانی که به کشورهای عراق و افغانستان صادرات داشته‌اند و موفق به ثبت اطلاعات صادرات ریالی در سامانه جامع تجارت نشدند، فراهم شده است.

داود شهرکی، امروز دوشنبه ۱۸ آذر اظهار کرد: این افراد باید جهت درج اطلاعات صادراتی خود به این سامانه مراجعه کنند تا مشمول رفع تعهد ارزی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به اینکه گروهی از صادرکنندگان به عراق و افغانستان، تاکنون در مهلت‌های قبلی اطلاعات را در سامانه ثبت نکرده و موفق به ثبت اظهارنامه‌های خود در سامانه یاد شده و متعاقباً رفع تعهد ارزی مربوطه نشده‌اند، مجدداً امکان ثبت اطلاعات مربوط توسط این افراد تا 22 آذر جاری در سامانه جامع تجارت به آدرس WWW.nstsw.ir (بخش درگاه ثبت اطلاعات پروانه‌های صادراتی افغانستان و عراق) فراهم شده است.

به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: صادرکنندگانی که در بازه زمانی ۲۲ فروردین ماه لغایت ۱۶ مردادماه سال گذشته از بازارچه‌های مرزی به کشورهای افغانستان و عراق صادرات داشته‌اند صرفاً تا تاریخ 22 آذرماه سال جاری مهلت دارند در سامانه جامع تجارت نسبت به درج اظهار نامه‌های صادراتی خود اقدام کنند.

شهرکی یادآور شد: در این صورت بانک مرکزی پس از تایید اصالت اظهارنامه نسبت به رفع تعهد ارزی آنان اقدام می‌کند./ ایسنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال ۱۱ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد. 

بهی گفت: از ابتدای فروردین تاکنون با راه اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۱ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

به گفته وی از این تعداد، ۵ سایت جدید در روستا‌های نیک، رودسیاهو و نوده علیا شهرستان سربیشه، فهالنج شهرستان طبس و اشک شهرستان درمیان احداث و راه اندازی شده اند که این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: همچنین با ارتقاء تکنولوژی ۴ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های حصارسنگی و مزداب شهرستان بیرجند، چاهدراز شهرستان نهبندان و حسین آباد و شاج شهرستان زیرکوه، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی گفت: با راه اندازی این سایت‌ها که با اعتباری بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی استان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • پیمان‌ سپاری ارزی، به کاهش صادرات منجر شد
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود
  • مسیر جایگزین دخالت ارزی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی