Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ"ایرج خانی پور"جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در شهرستان زنجان، تیم ویژه‌ای از کارکنان پلیس بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان زنجان پس از بررسی مکان سرقت‌های صورت گرفته، یک متهم را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ خانی پور ادامه داد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به ۲۰ فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای سابقه سرقت می‌باشد، خاطر نشان کرد:این سارق پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سید محمد موسوی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد