Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@15:59:13 GMT

پلیس فتا ایمیلی تحت میل سرور‌ها ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۵۱۹۶

پلیس فتا ایمیلی تحت میل سرور‌ها ندارد

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا به هموطنان توصیه کرد: در صورت مواجهه و دریافت تماس‌های مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با پلیس فتا در میان بگذارند. تاریخ انتشار: 11:10 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۲۴۳

به  گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به ارسال ایمیل تحت نام و نشان پلیس فتا در روز‌های اخیر، گفت: ایمیل پلیس فتا تحت سرور‌های این پلیس است و پلیس فتا هیچ‌گونه ایمیلی تحت سرویس دهنده‌های دیگر مانند Gmail , Yahoo, hotmail یا سایر میل سرور‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ علی‌محمد رجبی با اشاره به ارسال ایمیل تحت نام و نشان پلیس فتا در روز‌های اخیر، اظهار کرد: ارسال این ایمیل‌ها از سوی پلیس فتا نبوده است و شهروندان فریب این دست ایمیل‌ها را نخورند.

وی  اضافه کرد: پلیس فتا به هیچ عنوان کاربران را با ایمیل برای پاسخگویی نسبت به عملکرد خود در فضای سایبر احضار نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: پلیس فتا درباره سایت‌های جعلی ثبت‌نام طرح معیشتی هشدار داد

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: در صورت نیاز به احضار کاربران برای پاسخگویی نسبت به اعمال‌شان در فضای سایبر، این دعوت که به درخواست مراجع قضائی است، به صورت کتبی به درِ منزل کاربران ارسال می‌شود. البته این رویه نه تنها برای کاربران حقیقی که کاربران حقوقی همچون شرکت‌ها، نهاد‌ها یا دیگر دستگاه‌های اجرایی به صورت اظهاریه کتبی به در موسسه یا شرکت‌ها انجام می‌شود.

سرهنگ رجبی یادآور شد: راهکار‌های تشخیص اصالت ایمیل‌های ارسالی در سایت پلیس فتا موجود است و شهروندان می‌توانند با مطالعه این مبحث اطلاعات خوبی کسب کنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا به هموطنان توصیه کرد: در صورت مواجهه و دریافت تماس‌های مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با پلیس فتا در میان بگذارند.

 انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین آمار از جنگ ۹ ساله علیه یمن

مرکز حقوق بشری «عین الانسانیه» گزارش داد که در جریان ۹ سال تجاوز ائتلاف سعوی-آمریکایی به یمن، ۱۸ هزار و ۳۸۱ نفر شهید و ۳۱ هزار و ۶۴۴ نفر هم زخمی شدند.

به گزارش مشرق، مرکز حقوق بشری «عین الانسانیه» (وابسته به دولت صنعاء) امروز دوشنبه جدیدترین آمار از تلفات ناشی از حملات ائتلاف سعودی-آمریکایی به مردم یمن را منتشر کرد.

بر اساس بیانیه منتشره از سوی این مرکز حقوقی، در جریان ۹ سال تجاوز ائتلاف سعوی-آمریکایی به یمن، ۱۸ هزار و ۳۸۱ نفر شهید و ۳۱ هزار و ۶۴۴ نفر هم زخمی شدند.

در جریان این حملات، چهار هزار و ۱۲۳ کودک شهید و ۴ هزار و ۹۹۲ کودک هم زخمی شدند.

به گفته مرکز عین، در جریان حملات این ائتلاف، ۱۵ فرودگاه، ۱۶ بندر و ۳۵۴ نیروگاه برق هدف قرار گرفته است.

ائتلاف سعودی-آمریکایی همچنین ۶۱۳ هزار و ۹۹۲ منزل مسکونی، ۱۸۶ مرکز دانشگاهی، هزار و ۸۴۳ مسجد، ۳۹۳ مرکز گردشگری و ۴۲۷ بیمارستان را هدف قرار داده است.

سرتیپ «یحیی سریع»سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم اسفند ماه گذشته، آماری از جنایات ائتلاف مذکور ارائه کرد و گفت: شمار حملات صورت گرفته از سوی جنگنده‌های ائتلاف به بیش از ۲۷۴۳۰۲ حمله می‌رسد که ۵۹ حمله آن در طول یک سال اخیر صورت گرفته‌است.

سریع همچنین خبر داد: نیروهای ما نیز طی این نبرد، بیش از ۱۳۲۲۹ عملیات نظامی انجام داده‌اند که از این میزان، ۶۷۰۲ عملیات تهاجمی و ۶۵۲۷ عملیات برای مهار و شکست حملات تهاجمی و پیشروی‌های دشمن صورت گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطر نشان کرد: نیروی موشکی ما ۱۸۲۸ عملیات نظامی انجام داد که از این میزان، طی ۱۲۳۷ عملیات، تجمع‌های دشمن در داخل خاک یمن هدف قرار گرفت. ۵۸۹ عملیات موشکی نیز برای هدف قرار دادن اهداف دشمن در خارج از جغرافیای یمن و در عمق خاک سعودی و اماراتی صورت گرفت.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • ۸ اشتباهی که ایمیل شما در برابر هکرها آسیب‌پذیر می‌کند
  • چگونه تشخیص دهیم یک تصویر با هوش مصنوعی ساخته شده است؟
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۴۶۰ هزار راس دام سبک و سنگین در مه ولات
  • پایتخت معنوی ایران غرق در سرور و شادمانی است
  • کمین کلاهبرداران اسکیمری در قالب فروشندگان سیار
  • سرور مردم خراسان جنوبی در ایام میلاد کریم اهل بیت (ع) + تصاویر
  • جدیدترین آمار از جنگ ۹ ساله علیه یمن