Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران نائب رییس هیئت ورزش‌های رزمی مازندران از برگزاری مسابقات کشوری شین مو هاپکیدو بانوان به میزبانی این شهرستان خبر داد.

آنا رجب نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه آمل میزبان مسابقات کشوری شین مو هاپکیدو بانوان بوده است، اظهار کرد: این مسابقات ۲۲۰ شرکت کننده داشت که مسئولیت برگزاری آن را خانم سهیلا قلی زاده و صدیقه کامیاب عهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با اشاره به اینکه  ۸ استان کشور شرکت کننده این دوره مسابقات بودند، تصریح کرد: استان‌های البرز، تهران، زنجان، خراسان شمالی، همدان، شیراز و مازندران حضور داشتند.
نائب رییس هیئت ورزش‌های رزمی مازندران یادآور شد: در این مسابقات مازندران با ۱۶ طلا، ۱۲ نقره و ۱۲ برنز در جایگاه نخست قرار گرفت و  تهران با ۸ طلا و ۸ نقره جایگاه دوم و  گیلان نیز  در جایگاه سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این رقابت‌ها تیم نهاوند موفق شد با کسب دو نشان طلا و دو نشان برنز به مقام نایب‌قهرمانی تیمی دست یابد.
این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی برای شرکت در سه رویداد مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، بازی‌های داخل سالن و همچنین مسابقات قهرمانی جهان را داشت.

در بخش تیمی، تیم خراسان شمالی، نهاوند و سمنان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند. 

در بخش انفرادی نیز در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم زهرا سیاوشی و در منفی ۷۸ کیلوگرم صبا کرمعلی نشان طلا گرفتند و در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم زهرا جعفریان و در منفی ۷۰ کیلوگرم زینب جلالوند موفق به کسب نشان برنز شدند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد