Web Analytics Made Easy - Statcounter

استرا گزینه سران تراکتور است.

طرفداری- مذاکرات باشگاه تراکتور تبریز با برانکو ایوانکوویچ خیلی زود به پایان رسیده و حضور این مربی در تبریز منتفی شده است.

به گزارش تسنیم، پس از جدایی مصطفی دنیزلی از تیم تراکتور، مسئولان این باشگاه تبریزی به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند و در همین زمینه نیز گمانه‌زنی‌های فراوانی پیرامون آینده نیمکت تراکتور به گوش‌ می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئولان باشگاه تبریزی که سال گذشته نیز تمایل فراوانی برای جذب برانکو ایوانکوویچ داشتند، پس از جدایی دنیزلی بار دیگر به سراغ این مربی موفق کروات رفتند اما از قرار معلوم مذاکرات دو طرف خیلی زود به پایان رسیده و حضور این مربی در تبریز منتفی است.

پس از برانکو، استراماچونی سرمربی تیم استقلال، گزینه اصلی مالک و مدیران باشگاه تراکتور است و مسئولان این باشگاه تبریزی به دنبال راهکاری برای مذاکره با این مربی هستند. به جز استراماچونی از کی‌روش نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه تراکتور نام برده می‌شود اما با توجه به حضور این مربی در تیم ملی کلمبیا و شرایط او، بعید به نظر می‌رسد این انتقال صورت بگیرد.

در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات باشگاه تبریزی با گزینه‌های مدنظر، اسکووچیچ سرمربی فعلی تیم صنعت نفت آبادان یکی دیگر از مربیانی است که به مدیران باشگاه پیشنهاد شده و این احتمال وجود دارد در نهایت مدیران باشگاه تبریزی به سراغ این مربی بروند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، محمد عسگری نیز از کادرفنی سرخپوشان پایتخت جدا شد و در حالی به تبریز رسید که پاکو خمس نیز با خواکین آلبرتو، آنالیزور اسپانیایی خود وداع کرده بود و جایگاه خوبی برای محمد عسگری وجود داشت.

البته در این دوران نسبتا کوتاه همکاری، عسگری تفاوت‌های خمس با گل‌محمدی را به خصوص در مسئله مشورت‌پذیری در یافت و تجربه متفاوتی را پشت سر گذاشت که روز گذشته به پایان رسید.

امروز عسگری به همراه محمد نصرتی تمرینات تراکتور را هدایت کرد و موقعیتی مشابه دوران بعد از جدایی یحیی را تجربه کرد که همراه مهرداد خانبان و اوسمار ویه‌را همین وضعیت را داشت.

عسگری از آنالیزورهای خوشنام و بادانش فوتبال ایران است که بیشتر بازیکنان هم از کیفیت کاری او تمجید می‌کنند و حالا به عنوان مربی موقت در کادرفنی تراکتور حضور خواهد داشت. نکته جالب اینکه بسیاری تصور می‌کنند حضور عسگری، استخدام یحیی را به عنوان سرمربی تراکتور تسهیل خواهد کرد اما در نهایت گل‌محمدی با تراکتور به توافق نرسید و عطای کار در تبریز را به لقایش بخشید.

باید دید در نهایت چه کسی سرمربی تراکتور خواهد شد و بعد از انتصاب سرمربی جدید، اعضای کادرفنی فعلی چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز