Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:44:35 GMT

اسامی روزهای هفته پژوهش اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۵۴۹۷

اسامی روزهای هفته پژوهش اعلام شد

مسعود برومند امروز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری هفته پژوهش در محل وزارت علوم گفت: هفته پژوهش از هفته جاری در دانشگاه های استان ها آغاز شده و از هفته آینده در دانشگاه های تهران آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
وی با اشاره به اسامی روزهای هفته پژوهش در سال ۹۸ اظهار داشت: روز شنبه ۲۳ آذرماه با عنوان پژوهش و فناوری، مدرسه، دانشگاه و جامعه نامگذاری شده است و در این روز دانش آموزان میهمان مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته معاون پژوهشی وزارت علوم، در این روز زنگ پژوهش توسط وزرای علوم و آموزش و پرورش در یکی از دبیرستان های منطقه ۲ تهران نواخته می‌شود.
وی درباره دومین روز هفته پژوهش افزود: روز یکشنبه ۲۴ آذر ماه با عنوان پژوهش، فناوری و توسعه ملی با رویکرد اجرای برنامه توسط دستگاه های اجرایی نامگذاری شده است.
برومند با اشاره به روز سوم اظهار داشت: روز دوشنبه ۲۵ آذرماه با عنوان گام دوم در پژوهش و فناوری انتخاب شد و دستگاه های اجرایی با رویکرد بیانیه گام دوم برنامه هایی اجرا می‌کنند.
وی ادامه داد: روز سه شنبه ۲۶ آذر ماه به پژوهش و فناوری و رونق تولید اختصاص داده شد.  در این روز بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار افتتاح می شود.
برومند همچنین به تجلیل از پژوهشگران، کارفرمایان و ایده های برتر در حاشیه این نمایشگاه اشاره کرد.
وی درباره سایر روزهای هفته پژوهش گفت: روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه با عنوان پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی و روز پنجشنبه ۲۸ آذرماه نیز با شعار پژوهش، فناوری و مشارکت ملی نام گرفته است. 
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ رقم بودجه پارک های علم و فناوری به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
وی افزود: رقم قرارداد دانشگاه ها با صنعت در سال ۹۷ دو برابر شد و به هزار و ۷۷۳ میلیارد تومان رسید.
ادامه دارد...

برچسب‌ها هفته پژوهش معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته پژوهش هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

با حضور وزیر علوم از ۶ محصول شرکتهای دانش بنیان و واحد های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، از شش محصول شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در جریان دومین سفر کاروان دولت مردمی به استان سمنان رونمایی شد.

در ادامه پس از آئین رونمایی، وزیر علوم از مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و قابلیت‌های علمی پژوهشی و نیز شرکت‌های فناور و دانش بنیان این پارک علمی با همراهی علی خیرالدین مشاور وزیر علوم و سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان بازدید کرد.

همچنین میز خدمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت سه روز با حضور علی‌اصغر طیبی رهنی معاون دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مراجعه‌کنندگان در این حوزه است.

کد خبر 745745

دیگر خبرها

  • اجرای طرح های مختلف وزارت علوم برای افزایش شرکت های دانش بنیان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است