Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران هالزی، خواننده مشهور آمریکایی گفت از این‌که متوجه شده در ایران طرفداران زیادی دارد ذوق زده شده است و ابراز تمایل کرد که در ایران کنسرت بگذارد.

این خواننده جوان که در لایو اینستاگرام با طرفدارانش سخن می‌گفت، در بخشی از صحبت‌هایش به طرفداران ایرانی خود اشاره کرد و گفت: راستش را بخواهید قبلاً نمی‌دانستم که در ایران طرفداران زیادی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی در موردش خوشحالم و واقعاً دوست دارم در ایران کنسرت بگذارم!

هالزی که ماه آینده آلبوم جدیدش را عرضه می‌کند و تور کنسرت‌های این آلبوم را از فوریه 2020 استارت خواهد زد، در ادامه صحبت‌هایش گفت: تا به حال در ایران نبوده‌ام ولی این‌که طرفداران زیادی در آنجا دارم واقعاً جالب است.

خواننده 25 ساله اهل نیوجرسی یکی از پرحاشیه‌ترین خوانندگان جوان است. او کارش را سال 2014 آغاز کرد ولی دوره اوجش از یکی دو سال قبل شروع شده و در سال 2019 بیشترین جایزه و نامزدی را به دست آورده است.

هالزی دارای اختلال دوقطبی است و در سن هفده سالگی تلاش کرد تا خودکشی کند که که این امر به تشخیص خود و پذیرش رفتن هفده روزه او در یک بیمارستان روانپزشکی منجر شد. نام اصلی او اشلی نیکولت فرانجیپانی و نام هنری‌اش برگرفته از ایستگاه خیابان هالزی مترو نیویورک سیتی در بروکلین است.

هالزی یکی از 10 ستاره آینده‌دار دنیای موسیقی است که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک جوایز و افتخارات متعددی را کسب کند. آلبوم جدید او شامل 16 قطعه است و روز 17 ژانویه منتشر خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: امریکایی خواننده آمریکایی ایران طرفدار بیمارستان موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: تمامی طرفین خویشتن‌داری کنند/ رئیسی: به گسترش بیشتر تنش‌ها تمایل نداریم

به گزارش قدس آنلاین، کاخ کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه و «ابراهیم رئیسی» رییس جمهور ایران در پی پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی طی عملیات «وعده صادق»، گفت‌وگویی تلفنی درباره وضعیت منطقه داشتند.

پوتین ابراز امیدواری کرد که تمامی طرفین خویشتن‌داری معقولی از خود نشان دهند و اجازه ندهند که دور جدیدی از درگیری‌ها ایجاد شود.

رییس‌جمهور ایران نیز متذکر شد که اقدام ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی طی این حمله محدود بود و تاکید کرد که تمایلی به گسترش بیشتر تنش‌ها ندارد.

ایران، شامگاه شنبه، این عملیات را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه آن علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرده و این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روایت دکتر کلانترمعتمدی از همراهی با دکتر مرندی | در ایران به ما می‌گفتند امریکایی! + فیلم
  •  رسانه امریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • تحریم جدید، فیک یا واقعی؟/ کارشناسان: سقف تحریم ایران پُر شده
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • پوتین: تمامی طرفین خویشتن‌داری کنند/ رئیسی: به گسترش بیشتر تنش‌ها تمایل نداریم
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین