Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:35:31 GMT

هوادار میلان به ضرب چاقو مجروح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۵۶۸۲

هوادار میلان به ضرب چاقو مجروح شد

یکی از هواداران تیم فوتبال میلان در شب پیروزی روسونری مقابل بولونیا با ضربه چاقو مجروح شد و در وضعیت خطرناکی به سر می‌برد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و روزنامه مساجرو، یکی از هواداران تیم فوتبال میلان که برای تشویق این تیم در بازی شب گذشته (یکشنبه) مقابل بولونیا به ورزشگاه «دال‌آرا» رفته بود، به ضرب چاقو مجروح شده و ظاهراً جراحت او بسیار حاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این دو رسانه، این حادثه در جریان درگیری میان هواداران دو تیم پس از پایان بازی با پیروزی 3 بر 2 روسونری رخ می‌دهد که طی آن یکی از هواداران تیم میهمان از ناحیه شکم مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به همین دلیل به بیمارستانی ماجوره شهر بولونیا انتقال داده شده است.

در همین حال شبکه رای اسپورت گزارش کرده است که وضعیت هوادار میلان از حالت حاد خارج شده است اما او همچنان بستری است.

سری A| میلان با پیروزی در خانه بولونیا به رده دهم جدول صعود کرد

طبق گزارش یک شبکه تلویزیون محلی، درگیری هواداران دو تیم زمانی آغاز شد که برخی از بازیکنان میلان پیراهن‌های خود را به سمت سکوهای ورزشگاه پرتاب کردند و بین هواداران برای گرفتن این پیراهن‌ها درگیری به وجود آمد که این درگیری شدت گرفت و منجر به چاقو خوردن یکی از آنها شد. این در حالی بوده که در جریان بازی هیچ مشکلی از سمت هواداران به وجود نیامد و گفته می‌شود که در درگیری پس از بازی هم هواداران تیم بولونیا نقش نداشته‌اند.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A میلان سری A میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت اوزونیدیس در نشست خبری بعد از بازی با هوادار + ویدیو

اوزونیدیس در نشست خبری بعد از شکست مقابل هوادار به شدت عصبانی بود.

طرفداری | گل گهر در مصاف با هوادار در آزادی با نتیجه 1-0 شکست خورد.

مارینوس اوزونیدیس که در نشست خبری بعد از بازی با هوادار به عنوان سرمربی گل گهر حاضر شده بود، با عصبانیت شدید از اشتباهات داوری و نحوه قضاوت ها در لیگ برتر ایران انتقاد کرد که ویدیوی این عصبانیت به تازگی وایرال شده است.

داریوش شجاعیان زننده تک گل شاگردان مسعود شجاعی در این بازی بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • لحظات حمله با چاقو به یک کشیش در کلیسا
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • عصبانیت اوزونیدیس در نشست خبری بعد از بازی با هوادار + ویدیو
  • آقای نکونام پس از قهرمانی هم می‌توان گلایه کرد!
  • شلاق‌گیت در عربستان؛ هوادار ایرانی کجایی؟
  • اسدی: بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند