Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت ۱۹ تن در تصادف تریلر و اتوبوس حامل کارکنان شرکت پتروشیمی سربندر خبر داد.

دکتر محمدامین زرگر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حادثه تصادف یک دستگاه تریلر و یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان شرکت پتروشیمی سربندر که ساعت ۷:۳۵ امروز (۱۸ آذرماه) در محور سربندر - شادگان رخ داد، ۱۹ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۴ نفر از مصدومان این حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی ماهشهر و پنج تن دیگر به مراکز درمانی شادگان انتقال یافتند.

لینک کوتاه: asriran.com/002wmP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اورژانس تصادف پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به واژگونی اتوبوسی متعلق به تعاونی جهان گشت مهر در یزد اظهار کرد: تعداد کل راننده و سرنشینان اتوبوس ۱۵ نفر شامل ۱۳ سرنشین و دو راننده بوده است.

وی عنوان کرد: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم سرپایی در صحنه توسط عوامل اورژانس درمان شدند.

میرجلیلی یادآور شد: هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

وی ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت شد و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

رییس اورژانس استان یزد با اشاره به اینکه علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی است، گفت: اسامی مصدومان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6080494

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند