Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در تذکری به وزرای کشور و نفت خواستار تخصیص سهمیه بنزین 1500 تومانی به آموزشگاه‌های رانندگی شد.

به گزارش خبرننگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزرای کشور و نفت خواستار تخصیص سهمیه بنزین 1500 تومانی به آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل تذکرات نماینده شاهین‌شهر به وزرای کشور و نفت به شرح زیر است:

خلاصه تذکر:

ضروری است برای خودروهای آموزشگاه‌های راهنمایی ورانندگی نیز سهمیه بنزین 1500 تومانی به میزان لازم تخصیص دهید.

شرح تذکر:

جناب آقای وزیر

خودروهای آموزشی که برای تعلیم رانندگی به شهروندان توسط بخش خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند، نیاز به بنزین سهمیه‌ای دارند. لذا برای پیشگیری از افزایش تعرفه قیمت برای مردم خواهشمند است اقدام لازم را مبذول فرمایید.

خلاصه تذکر:

ضروری است برای خودروهای آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی نیز سهمیه بنزین 1500 تومانی به میزان لازم تخصیص دهید.

شرح تذکر:

جناب آقای وزیر

خودروهای آموزشی که برای تعلیم رانندگی به شهروندان توسط بخش خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. نیاز به بنزین سهمیه‌ای دارند لذا برای پیشگیری از افزایش تعرفه قیمت برای مردم خواهشمند است اقدام لازم را مبذول فرمایید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حاجی دلیگانی نفت بخش خصوصی شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «محسن زنگنه» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: هر سال مجلس برای تأمین قیر رایگان مسیر سختی را طی می‌کند تا این مساله ابتدا در مجلس به تصویب برسد و پس از تأیید شورای نگهبان و هیأت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جهت اجرا ابلاغ شود.

وی ادامه داد: اخیراً بنیاد مسکن شروطی را برای تهاتر قیر رایگان در نظر گرفته و تاکید کرده روستاها باید ۳۰،۳۵ درصد هزینه قیر را پرداخت کنند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این کار عملاً روستاهای ضعیف با جمعیت زیاد و درآمد کم امکان استفاده از قیر رایگان را نخواهند داشت، چرا که حدود یک میلیارد تومان برای آنان هزینه در پی خواهد داشت.

زنگنه با بیان اینکه با این شروط بنیاد مسکن عملاً قیر رایگان به روستاهای متمول‌تر و برخوردارتر خواهد رسید، گفت: از رییس مجلس درخواست می‌کنم که به بنیاد مسکن تذکر دهد تا آیین‌نامه جدیدی را در این زمینه وضع نکند، چراکه چنین آیین‌نامه‌هایی مصوبه‌های مجلس را از ریل خارج کرده و باعث می‌شود قیر رایگان به روستاهای کمتر برخوردار نرسد.

کد خبر 6084171 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود