Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:40:57 GMT

لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نرم برای تبلیغ دین

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۵۸۵۶

لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نرم برای تبلیغ دین

ایسنا/زنجان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به تحولات دنیای مدرن، باید برای تبلیغ دین نیز از فناوری‌های نوین بهره گرفت.

حجت‌الاسلام سعید احمدی با حضور در ایسنا به مناسبت سالروز تاسیس این خبرگزاری، اظهار کرد: کار فرهنگی با جهاد فرهنگی و کار علمی با جهاد علمی متفاوت است و وقتی از واژه جهاد استفاده می‌کنیم، یعنی کار مضاعفی در آن نهفته و همین‌طور نقطه مواجهه و هدف را به طور دقیق مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد فعالیت جهاددانشگاهی و مرکز رشد صنایع فرهنگی خلاق، گفت: در این مجموعه تلفیقی از بعد سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و نیروی انسانی را مشاهده می‌کنیم که با دنبال کردن هدف مشخص، جوانان را به سمت خلاقیت هدایت می‌کند و عموما قشر جوان و تحصیل‌کرده با روحیه جمعی و هم‌افزایی در گروه‌های مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند و متناسب با رشته تخصصی خود گام برمی‌دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در تعامل این گروه‌ها، تولید فکر و خلاقیت اتفاق می‌افتد و جوانانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند، به جای رویکرد انفعالی، به سمت استفاده از ظرفیت‌های پنهان و استعدادهای بالقوه سوق می‌یابند که اگر بستر شکوفایی آن‌ها فراهم شود، ایده‌های خود را به محصول تبدیل می‌کنند و فرآیند اشتغال آن‌ها رقم می‌خورد.

این مسئول با اشاره به اینکه آموزش‌های جهاددانشگاهی دانش را به صنعت و فناوری تبدیل می‌کند، بیان کرد: می‌توان از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی و تبلیغات اسلامی برای تعاملات دوسویه در راستای سیاست‌های این دو نهاد و سازمان انقلابی بهره گرفت.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در راستای استفاده از روش‌های نوین در تبلیغ دین اشاره کرد و افزود: سرعت انتقال اطلاعات و تنوع آن در دنیا رو به گسترش است و این تنوع و سرعت را در حوزه‌های فرهنگی، علمی و حتی مواجهه با فرهنگ اسلام ناب محمدی نیز شاهد هستیم که اگر رصد خوبی از دنیای پیرامون نداشته باشیم در تبلیغ موفق نخواهیم بود.

احمدی استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی و مرکز رشد برای پیشبرد اهداف فرهنگی را اقدامی قابل توجه دانست و خاطرنشان کرد: می‌توان محتوا را از تبلیغات اسلامی دریافت و برای روش‌های تبلیغ و تبدیل ایده به محصول از جهاددانشگاهی استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی سازمان تبلیغات اسلامی فناوري استانی فرهنگی و هنری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

 فرهاد فرامرزیان در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان در زمینه ثبت جهانی چندین اثر تاریخی و گردشگری استان گفت: ثبت جهانی آبشار بیشه و برگزاری جشنواره رود و ریل کاری ارزشمند و کم‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: در ساماندهی مناطق گردشگری و آبشار‌ها نیز شاهد کار‌های ارزشمندی در استان هستیم.
رئیس جهاددانشگاهی لرستان با تشریح خدمات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تاکنون ۸ هزار پذیرش داشته و بیش از هزار عمل در آن انجام شده است، این در حالی است که تعرفه خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد دولتی است چراکه هدف ما خدمت به مردم در جهت فرزندآوری و منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ شرکت دانش بنیان با جهاددانشگاهی لرستان در ارتباط هستند که از این میزان ۱۴ شرکت در واحد مستقر است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • «مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گرو مسیر تکنولوژی است 
  • «مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گروی مسیر فناوری است 
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم