Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان بهرامی امروز در گفت و گو با رسانه ها سخنانی، اظهار داشت: در پی بارش  های اخیر در برخی نقاط استان، سوخت رسانی به مناطق سردسیر و صعب العبور لرستان با تمام قوت ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش برف سنگین در بیشتر نقاط استان به خصوص روستاهای تابعه شهرستان های ازنا و الیگودرز، گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، عملیات سوخت رسانی به روستاهای سردسیر و صعب العبور این شهرستان ها به نحو مطلوب در حال انجام بوده و حتی برف و یخبندان هم نتوانست در سوخت رسانی به این مناطق وقفه ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان به پیگیری این شرکت برای تامین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی که گاز طبیعی ندارند اشاره و اعلام کرد: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده در فصل سرما، شهرهای سردسیر استان برای تامین سوخت مورد نیاز خود مشکلی نخواهند داشت.

بهرامی، تصریح کرد: با توجه به فصل سرما برای رفاه حال ۴۰۵۲۱ خانوار مصرف کننده نفت سفید تحت پوشش در استان این شرکت اقدام به اعلام و توزیع ۴ مرحله سهمیه کالابرگ نفت سفید از ابتدای امسال کرده و مهلت اعتباراین کالابرگ های اعلامی تا پایان سال جاری است.

وی با اشاره به پیگیری این شرکت برای تامین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی و شهری که گاز طبیعی ندارند، اظهار داشت: شرکت ملی پخش منطقه لرستان با دارا بودن ۳۰۹ فروشندگی فعال در سطح استان و مناطق سخت گذر آمادگی تامین سوخت مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی را داشته و به صورت روزانه از فروشندگی های یاد شده گزارش های فروش و یا نیاز گرفته شده و موارد مورد نیاز مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با بیان اینکه هم اکنون به صورت روزانه انواع فرآورده نفتی به نقاط مختلف استان ارسال می شود، افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتی با بهره گیری از ۲۹۰ دستگاه نفتکش جاده پیما انجام و تمهیدات لازم برای آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل فرآورده های نفتی استان در فصل سرما اندیشیده شده است.

بهرامی، اظهار امیدواری کرد: با توجه به اقدامات و تدابیر موجود، در فصل سرما شهرهای سردسیر استان برای تامین سوخت مورد نیاز خود با مشکلی مواجه نخواهند بود.

کد خبر 4792969

منبع: مهر

کلیدواژه: تانکر سوخت شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی

استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوحی از تلاش‌ها و همکاری‌های ارزشمند مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به‌منظور ساخت و تکمیل شبکه بزرگراهی استان سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محمد کرمی همچنین از مهدی سلیمی، معاون فنی و عملیاتی و حسین حاجی‌آبادی، رئیس تأمین و توزیع این منطقه با اهدای لوح‌های جداگانه قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی