Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نصرتی فرماندار نایین گفت: فرایند ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را با شعار «انتخابات ۹۸، گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی، انسجام ملی» بادستور وزیر محترم کشور آغاز نمودیم که نام نویسی از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه امسال آغاز و تا ۱۶آذر ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نصرتی بیان کرد: در این مهلت تعیین شده ۲۹نفر داوطلب برای حوزه انتخابیه شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک ثبت نام نمودند که صلاحیت آن‌ها تا ۲۶ آذر ماه در هیئت اجرایی بررسی و نتیجه آن در تاریخ ۲۷ آذر ماه به هیئت نظارت استان و داوطلبان اعلام خواهد شد.

محمدحسین نصرتی با اشاره به این که از این تعداد ۲۴نفر مرد و ۵نفر خانم هستند افزود: از مجموع افراد ثبت نام شده تعداد ۲نفر پزشک، ۴نفر دارای مدرک دکترا، یک نفر دارای مدرک حوزوی و مابقی دارای کارشناسی ارشد هستند.

نصرتی اضافه کرد: مسن‌ترین فرد ثبت نام شده در این حوزه انتخابیه ۶۳ساله و جوان‌ترین آن‌ها ۳۲سال سن دارد.

او به آغاز بررسی صلاحیت‌ها از ۱۷آذر لغایت ۲۱ بهمن اشاره کرد و افزود: با مقایسه وضعیت ثبت نام داوطلبان در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به آمار ۲۳نفری ثبت نام کنندگان در دوره دهم، شاهد رشد ۲۶ درصدی ثبت نام کنندگان برای انتخابات این دوره مجلس هستیم.

فرماندار نایین تصریح کرد: از افراد ثبت نام شده در حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک، تعداد سه نفر دارای سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

رییس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک با اشاره به این که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود گفت: حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک، با ۶شهر، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

آفتاب‌‌نیوز :

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره را  اینجا بخوانید .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود