Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نمایندگان باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی اعزام شدند. تاریخ انتشار: 11:52 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۲۷۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه کشی مرحله پلی آف و گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ فردا (سه شنبه ۱۹ آذرماه) ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ (پرسپولیس، سپاهان، استقلال تهران و شهر خودرو مشهد) روز گذشته (یکشنبه ۱۷ آذرماه) به منظور حضور در مراسم قرعه کشی و کارگاه آموزشی به مالزی اعزام شدند.

لازم به توضیح است، این کارگاه روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه با حضور سرپرست و مدیر رسانه‌ای باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این کلاس با آخرین قوانین مربوط به برگزاری مسابقات آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: پیروانی و مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس راهی مالزی می‌شوند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس سپاهان استقلال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند

به گزارش خبرگزای مهر، اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان آقایان با هدف حضور پر قدرت در جام ملت‌های فوتسال آسیا، اردوهای تیم ملی فوتسال بزرگسالان با حضور ۲۱ بازیکن در هتل آکادمی برگزار شد.

ملی پوشان پس از اتمام اردوی به تورنمنت بین المللی ویتنام اعزام شدند.

امیرحسین داودی فوتسالیست جاجرمی تیم گیتی پسند اصفهان در این اردو حضور دارد.

کد خبر 6063351

دیگر خبرها

  • قرن حاضر؛ ظهور آسیا و افول غرب
  • اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند
  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • عبدلی: ۳ ملی‌پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک هستند
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا