Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: شهرستان سیرجان از نظر ترافیکی از اهمیت ویژه ای برای استان برخوردار است و می تواند شهر نمونه ترافیکی استان معرفی شود.

سرهنگ یوسف نجفی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان سیرجان افزود: فرماندهی نیروی انتطامی استان قصد معرفی شهر الگوی ترافیکی در استان دارند و سیرجان مستعدترین شهر برای کسب این عنوان در استان و حتی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زیرساخت های مناسب ترافیکی، فرهنگ رانندگی، افزایش انضباط ترافیکی، وجود امکانات ترافیکی همچون خط کشی ها، چراغ ها، دوربین ها، تابلو ها و...، خدمات رسانی ترافیکی از جمله فاکتورهایی است که شهرستان سیرجان را می تواند الگوی ترافیکی استان کند و البته در این راستا همکاری همه نهادهای همکار و دستگاه های دخیل در حوزه ترافیک شهرستان را می طلبد.

نجفی کاهش تصادفات و تلفات ترافیکی را از شاخص های مهم ارزیابی پلیس راهور عنوان کرد و گفت: در هفت ماهه اول امسال حوادث رانندگی شهری در استان ۱۳۲ فوتی بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است. در شهرستان سیرجان هم در مدت هفت ماهه اول امسال ۱۲ کشته حوادث رانندگی شهری بوده که نسبت به همین مدت در سال گذشته در سیرجان ۲۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان به همدلی و همکاری بین مسئولین در شهرستان سیرجان اشاره کرد و گفت: در سیرجان نهادهایی در حوزه ترافیک کمک می کنند که این مهم در شرح وظایف و ماموریت هایشان نمی باشد که نشان از وجود همدلی و تعامل در نهادها و دستگاه های این شهرستان است.

در این مراسم از خدمات سرهنگ حسن سالاری رییس پلیس سابق راهور سیرجان تجلیل و سرهنگ امین پاک ایزدی به عنوان رئیس پلیس راهور این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهنگ سازی ترافیکی راهنمایی و رانندگی سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه، تیم‌های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدایی روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل‌های برگزاری آزمون حضور دارند.

وی افزود: داوطلبان و خانواده‌های آنها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون خودداری کنند تا موجب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود. تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور البرز پوشش ترافیکی داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کنند و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6086504

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان