Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران استعفایش را به وزارت ورزش و جوانان فرستاد.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش هنوز با درخواست فتحی موافقت نکرده است و قرار است این درخواست به زودی مورد بررسی قرار بگیرد.

فتحی از روز گذشته به دنبال جدایی آندره آ استراماچونی، سرمربی استقلال، تحت فشار هواداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران استعفا امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مفهوم خطر سبقت غیرمجاز به رانندگان در پویش چشم به راهیم

علی فتحی در حاشیه بازدید از محل برگزاری پویش چشم به راهیم چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰ پویش چشم به راهیم در نقاط پرتردد و گلوگاه‌های مهم سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

مدیرکل حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هدف از راه‌اندازی این پویش را ارتقای ایمنی در جاده‌ها، سلامت سفر مسافران، آموزش و آگاهی بخشی به همراهان رانندگان بیان کرد.

فتحی با اشاره به نقش اجتماعی همراهان رانندگان در سفر اظهار کرد: همراهان رانندگان با آگاهی از این نقش اجتماعی و اجرایی کردن آن کمک بزرگی به رانندگان در کاهش خطر می‌کنند که بخشی از این نقش‌ها در این پویش آموزش داده می‌شود.

وی افزود: با راه‌اندازی پویش چشم به راهیم تلاش می‌شود مفهوم خطر سرعت و سبقت غیرمجاز به رانندگان انتقال داده شود.

فتحی با بیان اینکه چشم انتظاری یک هنر و یک درد به شمار می‌رود، تاکید کرد: هر راننده‌ای که در هنگام رانندگی سرعت مطمئه را رعایت کرده و از سبقت غیرمجاز بپرهیزد، یک زندگی را به خانواده خود می‌بخشد و بی توجهی به این اصول موجب افزایش یک درد می‌شود.

بیشتر بخوانید

آغاز پویش نوروزی چشم به راهیم در چهارمحال و بختیاری

وی با بیان اینکه آمار‌ها بیانگر این است که ایران بیشترین تلفات جاده‌ای را در دنیا دارد، افزود: حفظ یک جان برابر است با موجودیت یک خانواده در همین ارتباط تلاش می‌شود به شیوه‌های مختلف از جمله پویش چشم به راهیم رقم تلفات جاده‌ای در کشور کاهش داده شود.

فتحی ادامه داد: پویش چشم به راهیم موجب کاهش ۱۵ درصدی حوادث جاده‌ای کشور در نوروز پارسال شده است و تلاش می‌شود با برگزاری برنامه‌های شاد و استراحت رانندگان میزان تلفات جاده‌ای در نوروز امسال کاهش یابد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد رقم حوادث جاده‌ای در برخی استان‌ها از جمله چهارمحال و بختیاری کاهشی و در برخی دیگر افزایشی بوده است.
فتحی در خصوص استقبال مردم از پویش چشم به راهیم گفت: در مناطقی که از موسیقی سنتی استفاده شده و توانسته‌ایم از این طریق آداب، فرهنگ و سنن خود پیام شادتری را به مردم انتقال دهیم مردم بیشتر استقبال کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • مدیرعامل بیمه ایران عزل شد
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده‌اش در غزه
  • انتقال مفهوم خطر سبقت غیرمجاز به رانندگان در پویش چشم به راهیم
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • شناسایی ۵۲ نقطه مستعد آبگرفتگی در سنندج
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید
  • عقب‌نشینی استقلال از توصیه‌های شبانه به «امیر»!