Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:27:21 GMT

بیروت میزبان مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۶۰۴۱

بیروت میزبان مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی بزرگسالان در چهار بخش پاراتکواندو، پومسه، کیوروگی انفرادی و تیمی از ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه در بیروت لبنان برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی بزرگسالان در چهار بخش پاراتکواندو، پومسه، کیوروگی انفرادی و تیمی از ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه در لبنان و شهر بیروت  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش پاراتکواندو ششمین دوره این رقابت‌ها روز ۱۳ اسفندماه انجام خواهد شد؛ نمایندگان کشورمان در دوره قبل این رقابت‌ها با کسب ۴ مدال طلا و ۲ نقره عنوان قهرمانی را کسب کردند.ششمین دوره مسابقات پومسه آسیایی روز ۱۴ اسفندماه پیگیری می‌شود؛ پومسه‌روهای ایرانی در پنجمین دوره این رقابت‌ها با ۴ طلا، ۲ نقره و ۶ برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

 

بیست و چهارمین دوره این رقابت‌ها در بخش کیوروگی انفرادی روز ۱۵ و ۱۶ اسفند برگزار می‌شود؛ در دوره قبل این رویداد مردان هوگوپوش کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند و در بخش زنان نیز یک مدال نقره، ۲ برنز و عنوان پنجمی کسب شد.

 

در این دوره برای نخستین مرتبه برگزاری رقابت‌های تیمی کیوروگی آسیایی را شاهد خواهیم بود؛ این رقابت‌ها روز ۱۶ اسفندماه انجام می‌شود.

    تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا