Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@20:26:57 GMT

هواداران درب‌باشگاه‌استقلال راشکستند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۶۱۶۲

هواداران تیم فوتبال استقلال به محض عبور یک کارمند از ساختمان این باشگاه، به خودروی او حمله‌ور می‌شوند. ناطقان: بعد از جدایی غیر منتظره استراماچونی و انتشار عکس‌های خروج این مربی ایتالیایی از کشور از همان شب گذشته کانال‌های هواداری اعتراض خود را به نحوه مدیریت باشگاه اعلام کردند و حالا از صبح امروز این اعتراضات به جلوی درب باشگاه کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیش از هزار هوادار استقلال از صبح امروز (دوشنبه) مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند تا به مدیران این باشگاه برای فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی اعتراض کنند.

آنها به تشویق سرمربی ایتالیایی استقلال پرداختند و شعارهایی چون «تیم بدون استرا، نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» و «فتحی یادت باشه، استرا باید باشه» سر دادند. این هواداران تأکید داشتند آبی‌پوشان بدون استراماچونی نباید در دیدار امروز مقابل پیکان حاضر شوند. آنها در ادامه به تشویق علی فتح‌الله‌زاده پرداختند.

همچنین زمانی که هر یک از کارمندان باشگاه استقلال با خودروی خود از ساختمان باشگاه خارج می‌شود، خودروی آنها مورد هجوم هواداران قرار می‌گیرد. هواداران معترض همچنین به درهای پارکینگ باشگاه هجوم آوردند و آن را شکستند. هواداران پس از شکستن درها، وارد پارکینگ شدند و گوشی‌ها یا دوربین‌های خبرنگارانی را که از آنها فیلم می‌گرفتند، شکستند. آنها بعد از ورود به ساختمان باشگاه به طبقات مختلف هجوم بردند.

استقلالی‌ها همچنین به امیرحسین فتحی مدیرعامل و برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه فحاشی کردند. منبع: مشرق برچسب ها: هواداران ، باشگاه استقلال ، شکستن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هواداران باشگاه استقلال شکستن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم

سعید دقیقی پس از شکست 3 بر 2 شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: ابتدا باید از هواداران شمس آذر تقدیر و تشکرداشته باشم که با حضورشان در ورزشگاه قوت قلب ما شدند. در ادامه تشکر ویژه از هواداران استقلال می‌کنم که جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند و تا دقیقه 100 در کنار آنها کِیف کردیم. بازی فوق‌العاده حساسی شده بود و از شور و نشاط هواداران تشکر می‌کنم.

به نقل از تسنیم وی افزود: بازی سنگینی بود. استقلال یکی از روزهای خوبش را سپری می‌کرد و برعکس ما در نیمه نخست فوتبال ضعیفی را ارائه دادیم که برای من جای سؤال بود. تیمی که همیشه با همه کم و کاستی‌ها بهترین بازی‌هایش را انجام می‌دهد در نیمه نخست شمس آذر همیشگی نبود. در بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواست محکم بازی کنند. با این حال، در نیمه دوم در بدترین دقایق گل دوم و سوم را خوردیم. با اضافه شدن بازیکنان جوان دو گل زدیم و حتی می‌توانستیم گل سوم را بزنیم که نشد. حیف است و بازیکنان نباید این فرصت‌ها را از دست بدهند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897172

دیگر خبرها

  • حردانی:داور می توانست یک پنالتی دیگر برای استقلال بگیرد+فیلم
  • حمله عصبی به هوادار استقلال بعد از گل‌های حریف
  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • طرح موزاییکی هواداران استقلال برای بازی با شمس آذر؛ نکو با قلب آبی! + عکس
  • وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو
  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس