Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:22:20 GMT

مشکلات حقوقی زیادی در شهرداری داریم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۶۳۹۰

مشکلات حقوقی زیادی در شهرداری داریم

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز حناچی در حاشیه همایش «تهران هوشمند» در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در رابطه با جزئیات نامه محرمانه‌ای که معاونت نظارت شورای شهر در خصوص مجموعه بام‌لند به شهردار نوشته است، گفت: خود شما می‌گوئید «نامه محرمانه که دارای طبقه‌بندی است».

وی ادامه داد: برخی از قراردادهای شهرداری مشکلات حقوقی زیادی دارد و قرار نیست ما در خصوص همه این مشکلات صحبت کنیم؛ چنین اطلاعاتی طبقه‌بندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، صبح امروز افشین حبیب‌زاده از ارسال نامه‌ای محرمانه به شهردار تهران در مورد وضعیت بام‌لند خبر داد و اعلام کرد: هنوز پاسخی به این نامه داده نشده است.

پیش از این بهاره آروین نیز اعلام کرده بود: آگهی مزایده این مجموعه در یک هفته‌نامه دسته‌چندمی منتشر شده است.

علاوه بر این، مدیران فعلی شهرداری تهران سخنی از تخلفات قرارداد بام‌لند نمی‌گویند که پیش از این سید مهدی قاسمی مدیرعامل پیشین سازمان بازنشستگی شهرداری تهران اعلام کرده بود قراردادی در سال ۹۲ توسط یکی از شرکت‌های تابعه این سازمان با یک شرکت بخش خصوصی به امضاء رسیده بود. در طرح اولیه مقرر شده بود در آن مجموعه، کتابخانه، مرکز فرهنگی ـ توریستی احداث شود که متأسفانه بنا به دلایل نامعلوم ضمن انحراف از طرح اولیه، قرارداد با اما و اگرها و ابهامات زیادی به امضاء می‌رسد.

وی اعلام کرده بود: با پیگیری‌های به عمل آمده متوجه شدیم که از آغاز تا امضای قرارداد، به هیچ وجه از بدنه کارشناسی سازمان، نظری دریافت نشده است.  به عبارت دیگر، طرح دارای پیوست کارشناسی و اقتصادی نبوده است.

کد خبر 4792970 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروز حناچی شهر هوشمند شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا شهر تهران قوه قضاییه معلولان محسن هاشمی وزارت آموزش و پرورش اغتشاشات ایران دستگیری سارق آتش نشانی سیدابراهیم رئیسی محمد علی نجفی پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است

مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد گفت: شرکت نوسازی عباس آباد رو به توسعه است و امیدواریم با حمایت شورا و شهرداری بتوان به گونه‌ای عمل کرد که شرکت نوسازی عباس آباد بتواند نقش جدی در توسعه گردشگری ایجاد کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حجازی، مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در دویست و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت نوسازی عباس آباد در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ گفت: در شرکت نوسازی اراضی عباس آباد حساب دائمی و سالیانه داریم. از ابتدای تأسیس شرکت عدد مالیاتی وجود داشته که روبه کاهش است. در حساب سالیانه درآمد شرکت روبه رشد است.

وی با بیان اینکه با حمایت اعضای شورا و شهرداری تهران تا امروز وضعیت شرکت مطلوب بوده است، افزود: شرکت نوسازی عباس آباد رو به توسعه است و مجموعه روبه توسعه که طرح جامع اول آن افتتاح شده و طرح جامع دوم نیز که برای ۶ ماهه دوم سال است، نیازمند نیرو است. نیرو‌های اضافه شده به شرکت از مأمورین شهرداری به شرکت است. تعداد نیرو‌ها از ۸۳ نفر به ۹۶ نفر افزایش یافته؛ اما ما تبدیل وضعیت و جذب نیرو نداشتیم بلکه از شهرداری نیرو به شرکت مأمور شده و تعدادی نیز قرارداد‌های حامیان داشته اند.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تأکید کرد: امیدواریم با حمایت شورا و شهرداری بتوان به گونه‌ای عمل کرد که شرکت نوسازی عباس آباد بتواند نقش جدی در توسعه گردشگری ایجاد کند.

در ادامه این جلسه مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران نیز گفت: شاهد رشد مجموعه عباس آباد بوده ایم. در جلسه قبل درخصوص نگهداشت فضای سبز تذکر دادم، اما این موضوع در اراضی عباس آباد دیده نمی‌شود. فعالیت مجموعه‌هایی در اراضی عباس آباد متوقف شده بود که در دو سال اخیر احیا شد و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • حسابرسی از شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران در شورا
  • خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز