Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:06:09 GMT

تداوم اعتصاب‌ها در فرانسه، ترافیک ۶۰۰ کیلومتری در شبکه حمل‌ونقل

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۶۴۴۰

تداوم اعتصاب‌ها در فرانسه، ترافیک ۶۰۰ کیلومتری در شبکه حمل‌ونقل

‍‍‍‍‍‍

شبکه خبر فرانسه در گزارشی به ادامه اعتصاب‌ها در این کشور بویژه در بخش حمل‌ونقل اشاره و اعلام کرد، امروز نیز اختلال در این بخش سبب شد تا ۸ صبح به وقت محلی در ناحیه « ایل دو فرانس » ترافیک ۶۰۰ کیلومتری ایجاد شود که یک رکورد است.
اعتصاب‌ها از پنجشنبه گذشته در اعتراض به برنامه اصلاح نظام بازنشستگی در پاریس و ایل دو فرانس و برخی نقاط دیگر فرانسه کلید خرود و همچنان در بخش‌های مختلف این کشور ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4


براساس گزارش شبکه خبر فرانسه، یک روز بعد از تجمع میلیونی معترضان در پنجم دسامبر(۱۴ آذرماه)، «ادوارد فیلیپ» نخست‌وزیر فرانسه گفت: دولت چهارشنبه ( ۹ دسامبر ، ۲۰ آذر) جزئیات برنامه خود درخصوص اصلاح نظام بازنشستگی را اعلام خواهد کرد.

با تشدید اعتراض‌ها و اعتصاب‌ها از پنجشنبه گذشته، دیروز(یکشنبه) امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه، نخست‌وزیر و وزیران مرتبط با برنامه اصلاح نظام بازنشستگی در این کشور را برای یک جلسه اضطراری به کاخ الیزه فراخواند.
پیش از این نیز نزدیک به دو هفته اخیر، کشاورزان فرانسوی در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی دولت با تراکتورهای خود بزرگراه‌های منتهی به پاریس را بستند و موجب ایجاد ۳۲۵ کیلومتر ترافیک پرحجم شدند.

در ادامه این اعتراض‌ها، تعدادی از کامیون‌داران متعلق به سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای اروپا (OTRE) نیز در ادامه اعتراض‌ها به افزایش مالیات بر سوخت از سوی دولت مکرون، شنبه گذشته چند بزرگراه و جاده اصلی در سراسر این کشور را مسدود کردند.
2023

برچسب‌ها فرانسه ترافیک جاده ای امانوئل مکرون اعتصاب حمل و نقل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه ترافیک جاده ای امانوئل مکرون اعتصاب حمل و نقل فرانسه ترافیک جاده ای امانوئل مکرون اعتصاب حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های استان یزد در پی ارزیابی های سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲، موفق به کسب رتبه اول در میان مرکز مدیریت راه های کشور شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، به دنبال ارزیابی های انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از عملکرد سه ماهه مراکز مدیریت راه ها، استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ شد.

در همین راستا محمد رستگاری مدیرکل به همراه حامد معتمدی معاون فنی و راه های روستایی و علیرضا مشرف مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی، ضمن حضور در مرکز مدیریت راه های استان یزد، از رئیس و کارکنان این مجموعه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کردند.

در این دیدار حسین عقدایی رئیس مرکز مدیریت راه های استان، ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله مجموعه تحت مدیریت خود، به بیان چالش ها، مشکلات و موانع موجود پرداخت که در ادامه مدیرکل راهداری استان یزد راهکارهایی جهت برطرف کردن نقاط ضعف و تثبیت نقاط قوت ارائه کرد.

در ادامه رستگاری اذعان کرد: از میان تمامی شاخص هایی که در ارزیابی مرکز مدیریت راه ها مورد توجه قرار می گیرد، سامانه ۱۴۱ و به ویژه پاسخگویی به سؤالات مردمی از طریق خطوط ارتباط، یکی از مهم ترین ملاک ها محسوب می شود که اگر در این شاخص موفق عمل کنیم، قطعاً در بقیه موارد نیز حائز رتبه برتر خواهیم بود.

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، با تأکید بر اینکه خروجی عملکرد مرکز مدیریت راه ها برای مردم، پاسخگویی مسئولین از طریق سامانه ۱۴۱ است، افزود: جلب رضایت مردم و پاسخگویی صحیح همراه با احترام به مطالبات مردمی، به منزله ویترین و نمود اصلی مرکز مدیریت راه ها است.

رستگاری تصریح کرد: کسب رتبه برتر از میان تمامی استان ها، نشان دهنده تغییرات محسوس و مثبتی است که در مجموعه مرکز مدیریت راه های استان به همت تک تک کارکنان این مجموعه، رقم خورده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، به دنبال ارزیابی های انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از عملکرد سه ماهه مراکز مدیریت راه ها، استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • رفع مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان
  • ترافیک داخلی کشور سه برابر شده است
  • جنبش‌های ضد المپیک در فرانسه فعال شدند