Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@09:44:52 GMT

واژگونی رژیم‌صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان + عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۶۴۹۳

واژگونی رژیم‌صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان + عکس

کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی از واژگونی یک دستگاه تانک این رژیم در نزدیکی مرز لبنان خبر داد.

به گزارش ایمنا، کانال هفت تلویزیون رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد: یک تانک نظامیان این رژیم صبح امروز در جریان تمرینات نظامی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی، در نزدیکی مرز لبنان واژگون شد.

ارتش رژیم صهیونیستی هرازچندگاهی برای کسب آمادگی‌های لازم رزمایش‌های نظامی برگزار می‌کند، اما همواره در عملیات‌های مختلف شکست سختی را متحمل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 400285

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی لبنان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب‌ الله لبنان

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ممکن است در مرکز نظامی هدف قرار گرفته از سوی حزب‌الله لبنان در منطقه اشغالی «عرب العرامشه» افسرانی بلندپایه حضور داشته باشند.

این رسانه‌ها بیان کردند: حزب‌الله این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل تلاش کرد که اتاق عملیات موجود در این مرکز و افسران حاضر در آن را هدف قرار دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی عملیات عرب العرامشه را حادثه‌ای دشوار در آزمودن نتایج عنوان کردند و اذعان کردند که حزب‌الله دقیقاً می‌دانسته که در حال انجام چه کاری است.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها نظامیان صهیونیستی که در مرکز هدف قرار گرفته در عرب العرامشه حضور داشتند از اعضای تیپ نیروهای ذخیره ۶ کریاتی بوده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی این سوال را مطرح کردند که حزب‌الله چگونه از حضور نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ساختمانی در مرکز عرب العرامشه آگاه بوده است.

گفتنی است عصر امروز حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در واکنش به ترور شماری از رزمندگان در عین بعال و الشهابیه، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۳:۱۵ بعداز ظهر امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل در حمله ترکیبی با موشک هدایت شونده و پهپاد انتحاری مقر فرماندهی نظامی اشغالگران را در عرب العرامشه هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از اشغالگران کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

کمی پیشتر نیز ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به عرب العرامشه ۱۴ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۶ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد
  • حمله فسفری رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • بهت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب‌ الله لبنان
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان
  • حمله رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان
  • پخش «بازی اختاپوس» از تلویزیون