Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم:آیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری در مورد آخرین وضعیت بررسی لوایح چهارگانه در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: بررسی FATF و پالرمو و... از دستور کار مجمع خارج نشده و در کمیسیون‌ها در دست بررسی است، اما هنوز برای تصمیم‌گیری به صحن مجمع نیامده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تاکید بر اینکه در اغتشاشات اخیر آتش‌سوزی، تلفات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حوادث اسفبار‌ی بود که از نظر همه مردم آگاه محکوم است، تصریح کرد: دولت می‌توانست با شیوه درستی اجرای این طرح را مدیریت کند تا دستاویزی برای دشمنان و اشرار ایجاد نکند و موجبات دل‌نگرانی مردم فراهم نشود.

وی با بیان اینکه اصل قضیه که گرانی بنزین است، صحبت کارشناسی در این زمینه نمی‌کنیم چرا که به قول مقام معظم رهبری، این طرح حاصل یک کار کارشناسی برای اقتصاد کشور و مصوبه سران قوا بوده است، افزود: انتقاد ما بر نحوه اجرای آن است که بهتر بود دولت قبلاً قضیه را با مردم در میان می‌گذاشت و از تجربیات گذشته هم استفاده می‌کرد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری اجرای تدریجی گرانی بنزین را منطقی‌تر از گرانی سه برابری دانست و ابراز داشت: اکنون مهم‌تر از هر بحثی، کنترل قیمت‌ها‌ست، اما با وجود اینکه اعلام می‌کنند که کنترل می‌کنیم، ولی عملاً برخی اقلام گران شده است.

آیت‌الله شبستری با بیان اینکه باید اصلاح قیمت بنزین جوری اجرا می‌شد که گرانی سایر کالا‌ها کاملاً کنترل شود، اضافه کرد: دولت باید به قول خود مبنی بر کنترل قیمت کالا‌ها عمل کند تا دغدغه مردم کاهش یابد.

وی نگران مردم را گرانی کالا‌ها مزید بر گرانی‌های گذشته عنوان کرد و ادامه داد: اصل اغتشاشات محکوم است چراکه کار مردم عادی نیست و کار اشرار است. اکثریت مردم آگاهند و در روز‌های اخیر هم در شهر‌های مختلف، ضمن اعلام انزجار و برائت از اشرار، با آرمان‌های انقلاب هم تجدید بیعت کردند.

‌عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رویکرد مجمع در مورد مشکلات اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در جلسه آینده برخی مسائل اقتصادی کشور ممکن است در دستور جلسه قرار گیرد، مطالبی در مجمع مطرح خواهد شد و اعضای مجمع هم نظرات خود را اعلام خواهند کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴ هزار طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در استان گفت: آبخیزداری به عنوان یک عامل تجدید شونده و زیرساخت توسعه هر کشور و جامعه است که با بهره‌برداری اصولی، علمی و پایدار از منابع طبیعی در بستر زمان پایدار می‌شود.
احمدی افزود: بهره‌برداری غیراصولی از منابع طبیعی موجب بحران کم‌آبی، وقوع سیل‌های ویرانگر، هدر رفت خاک حاصلخیز، از بین رفتن کیفیت آب‌ها از نظر فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی، پر شدن مخازن سد‌ها و تأسیسات آبی از رسوب و لغزش زمین شود.. وی گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری در کنترل و مهار سیلاب، کنترل فرسایش خاک، کاهش خسارت‌های ناشی از سیلاب، توسعه و تقویت پوشش گیاهی کنترل هرز آب‌ها، تغذیه سفره‌های زیرزمینی، تغذیه سفر‌های زیرزمینی و افزایش آب رودخانه و چشمه تأثیرگذار است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای این طرح‌ها در چهارمحال و بختیاری با توجه به توپوگرافی منطقه و بالا بودن میزان فرسایش خاک به عنوان یک ضرورت است.
عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری در سه بخش بیومکانیک، بیولوژیک و مکانیک از جمله مرتعداری، جنگل‌کاری، ایجاد و افزایش پوشش گیاهی و فضای سبز و، احداث بند و سد خاکی به منظور جلوگیری و کاهش عوامل تخریب منابع طبیعی از جمله سیل، خشکسالی، تغییر اقلیم، مقابله با کمبود و بحران آب و بیابان‌زایی اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • برنامه‌های مجمع دینی احیای فضیلت به‌ مناسبت شب های قدر
  • فرایند پرورش، برداشت و بسته بندی هزاران تن انبه توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)
  • احداث ۴ هزار طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • بیانیه مجمع روحانیون مبارز درباره مراسم چهلم آیت الله موسوی بجنوردی
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • چگونه ریموت کنترل تلویزیون را با ورق قرص تعمیر کنیم (فیلم)