Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان تیم درخواست کرده که برای آماده‌سازی این تیم در تعطیلات نیم فصل، یک اردوی خارجی در نظر بگیرند. از کشورهای قطر، امارات و عمان به عنوان گزینه‌های سفر سرخ‌پوشان در تعطیلات زمستانی نام برده می‌شود.

کالدرون در برنامه‌ای که به مسئولان باشگاه داده، درخواست کرده زمینه برای دو بازی دوستانه در این اردو فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه قرار است مذاکراتی با برخی تیم‌های خارجی انجام شود، اما موضوعی که مسجل است این است که سرمربی آرژانتینی خواستار دو بازی شده و مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن برگزاری این دو بازی را در دستور کار قرار دهند.

256 43

کد خبر 1329327

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون باشگاه استقلال آندره استراماچونی انتخابات مجلس یازدهم لایحه بودجه بودجه 99 بودجه ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم اصلاح طلبان محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال