Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گردهمایی سراسری فرماندهان، رؤسا و معاونان ناجا اظهار داشت: از توطئه‌های برنامه‌ریزی شده استکبار جهانی هجمه به محور مقاومت و سوء استفاده از مطالبات مردم در عراق و لبنان و در ادامه آن، ایران بود.

وی گفت: در ایران به واسطه نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه و حمایت مردمی این توطئه خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی به ناآرامی‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: در کنترل نا آرامی‌ها خط قرمز پلیس امنیت مردم، حفظ اموال عمومی و اعاده نظم است؛ ماموران خدوم نیروی انتظامی با اقتدار و هوشمندی از جان و مال مردم و اموال عمومی محافظت کردند.

سردار اشتری اعلام کرد:‌دشمن در صدد موج‌ سواری روی شرایط اقتصادی و معیشتی جامعه و به خشونت کشاندن اعتراضات است.

فرمانده نیروی انتظامی به غافلگیر نشدن ناجا در حوادث اخیر اشاره و تصریح کرد: در حوادث اخیر آشوبگران به دنبال تخریب بودند ما نیروی انتظامی غافلگیر نشد و با آمادگی صد درصدی در تمامی صحنه‌ها حضور یافت و قائله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ختم کرد؛ ماموران خدوم ناجا با هشیاری و اقتدار از جان و مال مردم محافظت کرده و ناجا با تقدیم شهید و مجروح به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کرد.

وی گفت: امیدواریم دولت و مجلس به ویژه در آستانه تنظیم بودجه سال آینده توجه بیشتری به معیشت و افزایش قدرت خرید مردم داشته باشند و از فشار وارده به اقشار آسیب‌پذیر بکاهند.

سردار اشتری با اشاره به موج‌سواری دشمن در شرایط اقتصادی و فشار معیشتی گفت: آشوبگران و اشرار از هر اعتراض صنفی و اقتصادی مردم سوءاستفاده کرده و اعتراضات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خشونت کشانده و از مسیر قانونی خارج می‌کنند. این در حالی است که نیروی انتظامی آماده کامل برای اجرای ماموریت‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار امیدواری کرد که برگزاری گردهمایی‌های سراسری با توجه به اهداف مدنظر، موثر واقع شود و پلیس بتواند همچون گذشته آماده‌تر در صحنه‌ها حاضر شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرمانده ناجا اغتشاشات ناآرامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898218

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن