Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تبعیض و نابرابری در امور اقتصادی، گفت: دولت برخورد جدی با پدیده گرانی در بازار داشته باشد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی  امروز در جمع مدیرکل و کارکنان تعزیرات حکومتی مازندران، لزوم برخورد قاطع با اخلالگران اقتصادی را تاکید کرد و اظهار داشت: باید با اعمال شیوه‌های منطقی پدیده شوم گران‌فروشی و احتکار از بازار رخت بربندد چرا که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر توجه به ابعاد گوناگون تصمیمات اقتصادی مسئولان در جامعه مشورت با اصناف، کارشناسان و فعالان اقتصادی را برای تصمیم‌سازی‌های راهبردی در این حوزه را خواستار شد.

 ‏امام جمعه ساری نظارت بر بازار را یک اصل  منطقی و حیاتی برای ساماندهی امور دانست و بر لزوم به‌کارگیری شیوه‌های نوین و روزآمد برای کنترل و نظارت بر جریان فعالیت‌های اقتصادی تاکید کرد.

آیت‌الله شبستری در گفت‌وگو با تسنیم: به نحوه اجرای سهمیه‌بندی بنزین انتقاد داریم / مردم نگران ‌گرانی‌های چند برابری شده‌اندروایت تسنیم از روزگار سخت یار مهربان؛ گرانی کاغذ صدای ناشران کتاب را درآوردسود گرانی تخم‌مرغ در جیب خرده فروشان؛ دانه‌فروشان سبب گرانی تخم‌مرغ شده‌اند
محمدی لائینی بازار و بازاریان را پشتوانه مهم انقلاب اسلامی در مقاطع گوناگون دانست و خواستار رسیدگی عادلانه و بدون تبعیض به پرونده‌های تعزیرات حکومتی شد.

ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران نیز با اشاره به فعالیت‌های دستگاه متبوع از تشکیل و رسیدگی قطعی به 14 هزار پرونده تخلف اقتصادی در هشت ماهه امسال در مازندران خبر داد و افزود: برای 96 درصد پرونده‌های تعزیراتی مازندران در هشت ماهه امسال حکم قطعی صادر شده است.

انتهای پیام/ 681/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر

حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان به درخواست جالب یک دختر بچه در جلسه تفسیر واکنش جالبی داشت.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  • عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده
  • ضرورت واردات خودرو
  • نماینده مجلس: برخورد مقتدر با مفسدین اقتصادی اثر بازدارندگی بر جامعه دارد
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های نیمه فعال و احیای واحد‌های راکد، اولویت کاری استان کرمان
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به اظهارات یک نماینده
  • ساماندهی به بازار بورس یک راهکار برای مردمی‌سازی اقتصاد است