Web Analytics Made Easy - Statcounter

باند 4 نفره جعل و توزیع اسناد اقامتی و مسافرتی در شمال تهران منهدم شد.

سرهنگ"علی محمدی"رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: چندی پیش اخبار و گزارش هایی در خصوص فعالیت اعضای یک باند که اقدام به تهیه مدارک اقامتی و مسافرتی جعلی برای صدها مهاجر غیرقانونی می کردند، دریافت کردیم.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که اعضای این باند در 6 ماه گذشته تعداد زیادی گذرنامه و مدارک مسافرتی مفقودی یا سرقتی را که از طریق همدستانشان به دست آورده بودند با جعل اسناد به مهاجران غیر قانونی که قصد سکونت در کشور ایران و یا قصد خروج از کشور و مهاجرت به سایر کشورها را دارند با قیمت های هنگفتی فروخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه این متهمان در محدوده پارک وی شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته هفدهم آذر ماه تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهمان وارد عمل شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: در این عملیات پلیسی ماموران اعزامی موفق شدند اعضای این باند 4 نفره جاعل را در مخفیگاهشان قبل از متواری شدن دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اسناد و مدارک جعلی اعم از پاسپورت و روادید و کارت کشف شد، اضافه کرد: متهمان در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند: به ازای جعل هر کارت یا سند ، مبلغی بین 500 هزار تا 3میلیون تومان دریافت می کردند.

محمدی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی شدند.#پلیس

 بیشتر بخوانید/ انهدام باند جعل در اشنویه

 


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در شهر جدید مهستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار