Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در توئیتی به پوشش خبری "رسانه‌های اخبار دروغ" کشورش از تحولات مربوط به حضور وی در اجلاس سران ناتو در شهر لندن حمله کرده و مدعی شد، به رغم باور او به موفقیت آمیز بودن چشمگیر حضورش در این اجلاس، برخی از این رسانه‌ها بی وقفه او را به تمسخر گرفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توئیتی ابتدا نوشت: "من کشورهای ناتو را مجبور کردم 530 میلیارد دلار بیشتر پول بپردازند تا پرداختی آمریکا کمتر شود اما به هنگام بازگشت به خانه با رسانه‌های اخبار دروغی مواجه شدم که من را مسخره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر نمی‌کردم که چنین اتفاقی بیفتد."

رئیس جمهور آمریکا تلاش کرده تا برای خودش از بابت مساله افزایش بودجه نظامی کشورهای عضو ناتو اعتبار کسب کند و در عین حال مکرراً همپیمانان اروپایی کشورش را متهم به نپرداختن سهمی عادلانه در بودجه نظامی ناتو کرده است.

با این حال بررسی ها نشان می‌دهد که کشورهای عضو ائتلاف ناتو به صورت مداوم از سال 2014 و از قبل از آن که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود مشارکت و تعهد نظامی خود را افزایش داده‌اند.

این شکایتهای ترامپ بعد از انتشار ویدیویی در اینترنت که در آن جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در حال تمسخر ترامپ و همچنین خندیدن در جریان کنفرانس خبری او هستند، مطرح می‌شوند.

این ویدیو دستاویزی برای ساخت یک ویدیوی تمسخر آمیز ساختگی دیگر علیه ترامپ که از سوی برنامه‌ای موسوم به Saturday Night Live پخش شد نیز قرار گرفت.

روز یکشنبه سازمان موسوم به شورای آتلانتیک دانمارک اعلام کرد، مجبور به لغو یک سمینار تحت پشتیبانی دولت آمریاک درباره ناتو و روابط ترانس آتلانتیک به سبب آنکه سفارت آمریکا در این کشور جلوی شرکت یک استاد دانشگاه آمریکایی منتقد ترامپ در این اجلاس را گرفت، شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمريكا ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند و تنها دولت یهودی در جهان را محو کند.

وی همچنین مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی دارای فناوری و آموزش لازم برای دفاع از اسرائیل است.

جو بایدن همچنین نوشته مجلس نمایندگان آمریکا باید لوایح مربوط به امنیت اوکراین، اسرائیل و کمک به فلسطینی‌ها را تصویب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کنایه قابل تامل معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی
  • (ویدئو) کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی
  • پاسخ قدرتمند اسرائیل به ایران! + عکس ؛ تمسخر اسرائیل توسط رسانه‌های عربی
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • طعنه زلنسکی به آمریکا درباره عدم حمایت مشابه از تل‌آویو و کی‌یف