Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:10:08 GMT

۱۲ روز نفس‌گیر برای رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۱۹۲

۱۲ روز نفس‌گیر برای رئال مادرید

رئال مادرید در کمتر از ۲ هفته چهار بازی مهم را پیش رو دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید می‌خواهد سال ۲۰۲۰ را به بهترین شکل ممکن آغاز کند. تیم دوم لالیگا و حاضر در لیگ قهرمانان اروپا به این منظور باید چهار بازی سخت را در کمتر از دو هفته با موفقیت پشت سر بگذارد. تا این تاریخ برنامه مادرید به این شکل دشوار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیدپوشان برای هر بازی تنها چهار روز استراحت دارند. آنها ابتدا باید به مصاف بروخه بروند (یازدهم دسامبر) سپس برابر والنسیا (پانزدهم دسامبر)، بارسلونا (هجدهم دسامبر) و اتلتیک بیلبائو (۲۲ دسامبر) قرار می‌گیرند.

شاگردان زین‌الدین زیدان ۹ بازی است که شکست نخورده‌اند (گالاتاسرای رفت و برگشت، لگانس، رئال بتیس، ایبار، رئال سوسیداد، پاری سن ژرمن، آلاوس و اسپانیول). این بهترین آمار در فصل جاری است. در صورت پیروزی‌های مادرید در دسامبر این آمار به ۱۳ دیدار می‌رسد. بهترین رکورد مادرید زیدان ۴۰ بازی بدون شکست در سال ۲۰۱۷ بود.

بهترین فرصت برای نیمکت نشینان

نبود ادن هازارد آسیب دیده و غیبت گرت بیل تا ال کلاسیکو به همراه مصدومیت‌های لوکاس واسکس، خامس رودریگس و مارک آسنسیو باعث می‌شوند بازیکنانی همچون وینیسیوس جونیور، رودریگو، یوویچ، ماریانو و براهیم فرصت بازی پیدا کنند. در چنین شرایطی وینیسیوس و رودریگو بیش از دیگر بازیکنان فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشتند.

یوویچ نیز منتظر است تا زیدان از او استفاده کند. او در دیدار برابر ویارئال، اوساسونا و مایورکا در ترکیب اصلی قرار داشت اما موجب نشد دقایق بیشتری برای مادرید بازی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئال مادريد لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز فابیو کاپلو به مادرید بازگشت، جایی که برایش حس بودن در خانه را دارد: «احساس خوبی دارم و خوشحالم که اینجا هستم.»

کاپلو که دو فصل مربی رئال بوده و هر دو بار رئال را قهرمان لالیگا کرده (1997 و 2007) دیشب از نزدیک ال‌کلاسیکو را تماشا کرد: «خوشحالم که برای اولین بار در برنابئو جدید حضور داشتم.»

برای سرمربی ایتالیایی، رئال مادرید تیم برتر بود: «من یک رئال مادرید تماشایی و فوق العاده را دیدم. همه بازیکنان با اشتیاق فراوان، همه با هم به یکدیگر کمک می کردند و سعی می کردند بازی‌ای که عقب افتاده بودند را برگردانند.»

او نقش آنچلوتی را هم تحسین کرد: «کارلو مربی ای است که می داند چگونه حرف های درست را به بازیکنانش بزند. در ال‌کلاسیکو من تغییراتی که در تیم ایجاد کرد را دوست داشتم. رئال در نیمه اول چندان خوب نبود و آنچلوتی سپس همه چیز را درک می کرد. تمام تغییرات او مثبت بودند.»

از طرفی او بارسلونای ژاوی را دوست نداشت: «من سبک بازی بارسا را دوست نداشتم. لمس توپ های بیهوده زیادی را دیدیم. آنها در نیمه اول در کرنرها خطرناک تر بودند. در نیمه دوم آنها یکی دو موقعیت داشتند اما نه زیاد. به نظر می رسید که بازیکنان کاملاً به ایده های مربی خود متقاعد نبودند و نمی دانستند چه باید بکنند.»

کاپلو در مورد صحنه مشکوک عبور توپ لامین یامال از خط دروازه گفت: «این غیرقابل قبول و شرم آور است که لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد در حالی که خاویر تباس ادعا می کند بهترین لیگ دنیا را دارند.»

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)
  • بهترین گل های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو / فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • ژول کونده: وینیسیوس جونیور بدون شک یکی از بهترین وینگرهای دنیاست
  • پیش‌بازی رئال مادرید - بارسلونا؛ فرصت بزرگ برای شلیک تیر خلاص