Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حوادث اخیر آشوبگران به دنبال تخریب بودند، اما نیروی انتظامی غافلگیر نشد و با آمادگی صد درصدی در تمامی صحنه‌ها حضور یافت و غائله را ختم کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا ضمن درود بر ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت و مدافع حرم و ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز، گفت: امیدواریم که برگزاری این قبیل نشست‌ها با توجه به اهدافی که در نظر داریم موثر واقع شود و در اجرای مأموریت‌ها اثرات مثبت آن را ببینیم و همچون گذشته آماده‌تر در صحنه‌ها حاضر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: هجمه به محور مقاومت و سوء استفاده از مطالبات انباشته شده مردم در عراق و لبنان و در ادامه آن در ایران توطئه برنامه ریزی شده استکبار جهانی با محوریت عبری عربی آمریکایی است. اما در ایران به واسطه نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه و حمایت همه جانبه و حضور حماسی مردم در صحنه این توطئه‌ها خنثی شد.

سردار اشتری تأکید کرد: در کنترل ناآرامی‌ها و اعتراضات خط قرمز ما امنیت مردم و حفظ اموال عمومی و اعاده نظم در جامعه است؛ مأموران خدوم نیروی انتظامی با هوشیاری و اقتدار از جان و مال مردم محافظت کرده و با تقدیم شهید و مجروح به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کردند.

وی با بیان ضرورت حفظ آمادگی و هوشیاری واحد‌های انتظامی گفت: در حوادث اخیر آشوبگران به دنبال تخریب بودند، اما نیروی انتظامی غافلگیر نشد و با آمادگی صد درصدی در تمامی صحنه‌ها حضور یافت و غائله را ختم کرد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم دولت و مجلس به ویژه در آستانه تنظیم بودجه سال آینده، توجه بیشتری به معیشت و افزایش قدرت خرید مردم داشته باشند و از فشار وارده بر اقشار آسیب پذیر بکاهند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری تصریح کرد: دشمن همچنان در صدد موج سواری بر شرایط اقتصادی و فشار معیشتی جامعه است و آشوبگران و اشرار از هر اعتراض صنفی و اقتصادی مردم سوء استفاده کرده و اعتراضات را به خشونت کشانده و از مسیر قانونی خارج می‌کنند و این در حالی است که نیروی انتظامی آمادگی کامل برای اجرای مأموریت‌های خود را دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سردار اشتری نیروی انتظامی آبان 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی

محمد رئیسی  اظهار کرد: تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته و به دنبال این هشدار صادر شده تمامی مرخصی های کارکنان لغو و همکاران این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه لزوم همکاری و صبوری شهروندان در شرایط بحرانی بسیار مهم است، افزود: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طغیان رودخانه های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله چالش های کارکنان عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی است، ادامه داد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به این شرایط جوی، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ‌ضروری و همچنین افراد از مجاورت تیرهای برق، کابل‌ های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی