Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاپری بیان کرد: به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی محور جزیره شیف- بندر گناوه مسدود است.

«سرهنگ جابر پاپری» روز دوشنبه (18 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهر، با اشاره به مسدود شدن محور جزیره شیف- بندر گناوه به دلیل آبگرفتگی اظهار داشت: هم اکنون کارکنان راهداری و ماموران پلیس راه در محل مسدود شده حاضر و در حال تلاش برای بازگشایی این محور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: بارندگی روز گذشته محور آبپخش- برازجان شهرستان دشتستان را مسدود کرده بود که با تلاش‎های صورت گرفته این محور بعد از گذشته سه ساعت بازگشایی شد.

 

سرهنگ پاپری ادامه داد: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های جدید در چند روز آینده از رانندگان انتظار می‎رود رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروها را به طور جد در دستور کار قرار دهند.

 

وی تاکید کرد: درهوای بارانی اصحکاک لاستیک‎‌ها با جاده کاهش پیدا می‌کند برهمین اساس رانندگان با رعایت سرعت مجاز مانع از بروز سوانح رانندگی شوند.

 

رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: بستن کمربند ایمنی، استفاده نکردن از تلفن همراه حین رانندگی و پرهیز از تخلف‎های حادثه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه رانندگان باشد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد انتخابات مسجد مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد آبگرفتگی معابر استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه

سرهنگ ترابی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها وجاده ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در نظر بگیرند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: رانندگان باید تا حد امکان از تردد ها‌ی غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد سفر به خارج از شهر را دارند، حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است