Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاها و تهدیدات نظامی اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان گفت که ایران در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه، پاسخی کوبنده و پشیمان کننده خواهد داد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعاها و تهدیدات نظامی اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان اظهار داشت:  تهدیدات رژیم اشغالگر قدس را نشانه ضعف و ناتوانی این رژیم و با هدف سرپوش گذاشتن بر بحران ها و مشکلات داخلی سرمداران آن می دانیم؛ رژیمی که شالوده و ماهیت آن در طول 70 سال سابقه اشغالگری بر تهدید و تجاوز بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکاء بر قدرت مبتنی بر فرهنگ ایثار و مقاومت مردم خود در دفاع از کیان ایران و امنیت ملی خود لحظه ای درنگ و مماشات نخواهد کرد و در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه، پاسخی کوبنده و پشیمان کننده خواهد داد.

انتهای پیام/.

R36439/P/S8,90,95/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ارتش در مرزها /عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود /نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر غلامعلیان صبح امروز ۲۷ فروردین ماه در دیدار فرماندهان ارتش با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به هم افزایی و اتحاد بین نیروهای مسلح کشور بیان کرد: امروز بازدارندگی کشور به حدی است که به کوچکترین تهدیدات نظامی بزرگترین، ارزشمندترین و قوی‌ترین پاسخ‌ها را خواهیم داد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: عملیات اخیر(وعده صادق) در پاسخ به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، تنها گوشه‌ای از پاسخ‌هایی بود که می‌شد، داده شود و به عنوان یک کارشناس نظامی می‌گویم این پاسخ قطعی ایران نبود و در حد تنبیه هم نمی‌دانم و فقط یک ضرب شصتی بود که به رژیم اشغالگر قدس داده شد و اگر نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد اما بستگی به عملکرد رژیم صهیونیستی دارد و مطمئن هستیم اگر عقل و تدبیر داشته باشند دیگر چنین خطای محاسباتی نخواهند کرد.

وی فرهنگ جهادی را از جمله اهداف یگان‌های رزمی برشمرد و تصریح کرد: نیروهای ارتش بصیرت بالایی نسبت به جامعه در زمینه داخلی و خارجی دارند.

امیر غلامعلیان ادامه داد: نیروهای ارتش همه تحرکات و فعالیت‌های دشمن را در مرزها رصد می‌کنند و در سرتاسر مرزها مستقر هستند و در کنار سایر نیروهای مسلح نقش اصلی در تامین امنیت دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا با بیان این مطلب که رژه پیاده و خودرویی در روز ۲۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد، افزود: ولایتمداری شعار اصلی ارتش جمهوری اسلامی است و به عنوان سرباز ولایت در کنار ولایت برای حراست از مرزهای کشور انجام وظیفه می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: اطعام ایتام شهر کرمان، توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه بین زوجین نیازمند، برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان صیاد شیرازی و قرنی از جمله برنامه‌های دهه گرامیداشت ارتش بود که تاکنون برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: عملیات وعده صادق پاسخ قاطع، برجسته و جهانی جمهوری اسلامی در صحنه بین المللی بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از زمان تاسیس چنین ضربه‌ای نخورده بود و این عملیات بازدارنده در جهان بی نظیر بود و پشتیبانی از این عملیات و حفظ پیروزی در حال انجام است که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به مردمی بودن ارتش اظهار کرد: ارتش در بحران‌ها جزء اولین گروه‌های است که به مردم خدمت رسانی می‌کند و ارتش مردم را از صمیم قلب دوست دارد و مردم هم ارتش را دوست دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مجهزترین ارتش‌های دنیاست و قدرت بالای مانور دارد. مدعی نیستیم تجهیزات ما از همه بیشتر است اما از آنجایی که ارتش جمهوری اسلامی مردمی است لذا همواره آماده عملیات است.

وی تصریح کرد: معتقد بودن یکی دیگر از ویژگی‌های ارتش است. کسانی پیروزترند که معتقدتر باشند و اعتقاد است که کارآمدی نیروها را چند برابر می‌کند این رکن قدرت مانور و به نتیجه رسیدن ماموریت را افرایش می‌دهد. ارتش تمام افتخارش، اعتقادش است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895327

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها؛ منافع‌طلبی تا کجا؟
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها: فقط به فکر منافع خودتانید؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه: آن‌ها فقط به فکر منافع خودشانند
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه : آنها فقط به فکر منافع خودشانند
  • واکنش مهم سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به تهدیدات اسرائیل
  • آماده باش ارتش در مرزها /عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود /نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد
  • کابل پاسخ ایران به تجاوز رژیم اسرائیل را مشروع خواند
  • واکنش عمان به پاسخ ایران به اسرائیل
  • واکنش مصر و قطر به پاسخ ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی
  • واکنش عربستان سعودی به حملات ایران به سرزمین های اشغالی