Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:56:34 GMT

قاتل فراری در پاوه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۳۸۰

قاتل فراری در پاوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای اطراف پاوه، ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های پلیس مشخص شد مردی ۵۶ ساله توسط یکی از آشنایان خود از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت سلاح شکاری برنو قرار گرفته و جان خود را از دست داده و فرد قاتل نیز متوای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران انتظامی پاوه تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز و در کمتر از ۷۲ ساعت پس از وقوع قتل موفق به ردیابی وی در کوه ها و نقاط صعب العبور پاوه شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از کشف محل اختفای قاتل فراری، ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی منسجم موفق به دستگیری این شخص و کشف یک قبضه سلاح و ۵۲ عدد فشنگ شدند.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های ابتدایی به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را از این کار اختلافات خانوادگی و پس از مشاجره لفظی با مقتول عنوان کرد.

وی در پایان با توصیه به شهروندان برای خویشتن داری در هنگام عصبانیت، از آمادگی مراکز مشاوره مستقر در معاونت اجتماعی کرمانشاه و کلانتری های سطح استان برای ارائه هرگونه خدمات مشاوره ای به عموم شهروندان خبر داد.

کد خبر 4793080

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پاوه دستگیری قاتل انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: دو روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید و عامل قتل متواری شده بود.

او اضافه کرد: با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند