Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، براساس مصوبه دولت  واردات موز، انبه و آناناس تا پایان سال ۱۳۹۸ صرفاً از محل اظهارنامه صادراتی سیب درختی مجاز است.

عصر یکشنبه در جلسه هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری،دولت با توجه به ضرورت حمایت از صادرات یک و نیم میلیون تن سیب درختی مازاد و با هدف تشویق صادرکنندگان این محصول، مصوب کرد واردات انبه و آناناس تا پایان سال ۱۳۹۸ صرفاً از محل اظهارنامه صادراتی سیب درختی مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تولید سیب درختی در سالجاری حدود ۴ میلیون تن با ۳۶ درصد رشد نسبت به سال گذشته عنوان می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کشاورزی آناناس انبه سیب درختی صادرات سیب واردات مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۵۶۹ پروانه ساخت و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین

شهردار قزوین از صدور ۵۶۹ فقره پروانه ساختمانی و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین در یک‌سال گذشته خبر داد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از صدور ۵۶۹ فقره پروانه ساختمانی و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین در یک‌سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۳۵۴ فقره مربوط به صدور پایان‌کار ساختمان و ۲۱۵ فقره هم مربوط به صدور جواز پروانه ساخت بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۱۲ دستور تهیه نقشه هم در شهرداری منطقه ۴ صادر کردیم، گفت: به منظور اطمینان از ساخت‌وساز قانونی منطبق با مشخصات فنی و رعایت اصول شهرسازی و ضوابط آن در سال قبل ۲۱۵ مورد پروانه ساخت‌وساز، پنج هزار و ۱۶۷ فقره ثبت درخواست و ۱۷۰۳ فقره پاسخ استعلام صادر شده است.

شهردار قزوین اضافه کرد: حمایت‌های تشویقی شهرداری قزوین از جمله افزایش تراکم در بافت‌های فرسوده و اجرای طرح بازآفرینی محله هادی‌آباد تأثیر قابل توجهی در رونق ساخت‌وساز و افزایش صدور پروانه ساختمانی داشته است.

رسیدگی به ۵۲ پرونده تخلفات تاکسیرانان

صباغی در ادامه از رسیدگی به ۵۲ پرونده تخلفات تاکسیرانان در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته طی برگزاری ۳۲ جلسه کاری به ۵۲ پرونده تخلف تاکسیرانان رسیدگی شد که منجر به صدور آرایی چون دادن اخطار و تذکر، دریافت تعهد کتبی، جریمه نقدی، توقیف خودرو و یا لغو مجوز فعالیت شد.

وی افزود: شکایات دریافت‌شده از تاکسیرانان در خصوص موضوعاتی همچون رعایت نکردن نرخ مصوب کرایه، برخورد نامناسب با مسافر و موضوعات مربوط به عفاف و حجاب است که در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی مورد رسیدگی قرار گرفت.

شهردار قزوین با ذکر اینکه علاوه بر رسیدگی به شکایت از تاکسیرانان به موارد تشویقی هم رسیدگی می‌شود، ادامه داد: در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می‌گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب، نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می‌شوند.

کد خبر 739407

دیگر خبرها

  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • برچیدن اقتصاد زیر زمینی با شاه کلید، شناسه یکتا
  • اقتصاد زیرزمینی برچیده می‌شود
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • صدور ۵۶۹ پروانه ساخت و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402
  • لزوم اعلام برنامه‌ واردات خودرو در سال ١۴٠٣ تا ۹ فروردین ماه
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم
  • صدور ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار کالا از گمرکات آذربایجان‌غربی