Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@22:56:12 GMT

طمع دزدها برای سرقت "بنزین" خودروها!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۴۱۴

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقی که از داخل باک خودرو‌ها بنزین به سرقت می‌برد خبر داد. ناطقان: سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت بنزین از داخل باک خودرو‌ها توسط فردی در محدوده خرمدشت کرج، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۴۱ خرمدشت قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس البرز، وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند متهم که از سارقان سابقه دار بوده که به تازگی از زندان آزاد شده و برای تامین هزینه اعتیاد خود اقدام به سرقت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ معظمی گودرزی گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم با تعقیب و مراقبت وی در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه و هنگامی که متهم در حال سرقت بنزین از داخل باک خودرو بود دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهم به ۱۰ فقره سرقت به همین روش اعتراف و در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارسال گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان به شهروندان توصیه کرد: با تجهیز خودرو‌های خود به لوازم بازدارنده از سرقت خودرو‌های خود پیشگیری کنید. منبع: تابناک برچسب ها: دزدها ، سرقت ، بنزین خودروها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دزدها سرقت بنزین خودروها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد روهنا گفت: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در شهرستان اعتراف نمود، افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند
فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی