Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در سال جاری اتفاق خوبی در این دانشگاه شکل گرفته؛ چرا که تعداد پروژه‌هایی ارتباط با صنعت این دانشگاه در حوزه نفت قابل توجه بوده است.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مالک نادری مدیرکل فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در جلسه انعقاد قرارداد میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت توسعه پترو ایران پدکو گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه‌های مرتبط با نفت و در دیگر حوزه‌ها علاقه مندانه و حرفه‌ای ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از اعضای هیات علمی این دانشگاه که در حوزه نفت فعالیت می‌کنند از تجربه ارتباط با صنعت برخوردارند.   مدیرکل فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در پروژه‌های بزرگ نفتی که قرارداد آن‌ها با وزارت علوم امضا شد، پروژه دارخوین به دانشگاه صنعتی امیرکبیر اختصاص داده شد.   نادری تصریح کرد: این پروژه جزو پروژه‌های بالا دستی موفق است و ناظران آن تاکید دارند که کارفرمای نفتی، از دانشگاه در این پروژه رضایت دارد.
وی اظهار داشت: این دانشگاه در دو پروژه پایین دست نیز فعالیت می‌کند که به این پروژه‌ها نگاه حرفه‌ای دارد.
مدیرکل فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در سال جاری اتفاق خوبی در حوزه ارتباط با صنعت دانشگاه به وجود آمده است به نحوی که تعداد پروژه‌های نفتی دانشگاه قابل قبول بوده، اما باتوجه به پتانسیل دانشگاه این تعداد همچنان می‌تواند افزایش یابد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر فناوری ارتباط صنعت و دانشگاه پروژه های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، باتوجه به سیاست های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

طی جلسه ای که صبح امروز سه شنبه بین حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رییس و اعضا هیات سوارکاری شهرستان برگزار گردید مقرر شد تا رشته بومی سوارکاری نیز در کنار سایر تیم های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

کد خبر 6079825

دیگر خبرها

  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی