Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در سال جاری تاکنون بیش از۱۲۰۰ خانوار روستایی از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سجاد صنعتی منفرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی به 1200 واحد مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر در سال جاری با کارمزد 5 درصد تا سقف 40  میلیون تومان اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد:  با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به احداث مسکن مقاوم در روستاها ، 55 درصد سهمیه ابلاغی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان در سال جاری  برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی محقق شده است.

 


وی با بیان اینکه، جایگاه روستا و روستاییان در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجب شده که بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از اولویت های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شمار آید، خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش مهمی دارد، و با ارائه خدمات فنی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات بانکی و وجوه بلاعوض به موضوع بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی تاکید جدی دارد. 

 


صنعتی منفرد احداث مسکن مقاوم و با دوام روستایی،  تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی، تامین مسکن متناسب با نیاز روستائیان، حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها، تلاش در بهینه‌سازی مصرف انرژی در مسکن روستایی و ترویج فرهنگ بیمه به روستائیان را امری مهم و ضروری دانست. 

 


مدیرکل بنیاد مسکن استان  با اشاره به اینکه، این نهاد در  جذب تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی روستایی کشور در سال 97 رتبه برتر را کسب نمود، خاطر نشان کرد: اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی گامی استوار در راستای توسعه امکانات عمرانی و بهبود کیفیت مساکن روستایی می باشد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد انتخابات مسجد روز دانشجو مجلس شورای اسلامی مسجد استان همدان رئیس بنیاد مسکن اعطای تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار افزایش سهمیه تأمین مسکن محرومان، افزایش ۵۰ درصدی قیر رایگان برای آسفالت معابر آبادی‌ها و افزایش سهمیه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی شد.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند بنیاد مسکن در این شهرستان در دو سال اخیر و اهمیت مهاجرت معکوس به آبادی‌ها، خواستار افزایش سهمیه مسکن محرومان ۱۰۰و احدی در نظر گرفته شده به ۲۰۰ واحد شد.

فرماندار سقز عنوان کرد: در دو سال اخیر ۸۷ هزار مترمربع معابر آبادی‌های این شهرستان آسفالت که در نوع خود بی نظیر و کم سابقه بوده است که با افزایش سهمیه ۵۰ درصدی قیر رایگان برای آسفالت آبادی‌ها، تحول عظیمی ایجاد خواهد شد.

وی نیز با اشاره به بافت فرسوده مسکن روستایی از رئیس بنیاد مسکن کشور خواست تا تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی طرح ویژه از ۳۷۵ واحد به ۶۰۰ واحد افزایش یابد.

غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هم با اشاره به اقدامات مناسب در شهرستان سقز و وضعیت بافت روستایی، قول مساعد داد که درخواست‌های فرماندار سقز به جد پیگیری و عملیاتی شود.

سعید رسولی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان هم با اشاره به فرسوده بودن ساختمان این نهاد در شهرستان و اختصاص زمین از سوی راه و شهرسازی خواستار موافقت و اختصاص اعتبار برای ساخت ساختمان جدید بنیاد مسکن سقز شد.

کد خبر 6084509

دیگر خبرها

  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • بهره‌مندی از اعتبارات و تسهیلات با برنامۀ توانمندساز بنیاد ملی نخبگان