Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@10:02:17 GMT

جاده های خراسان رضوی بارانی و برفی است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۵۲۶

جاده های خراسان رضوی بارانی و برفی است

سرهنگ محمد علی احسان بخش جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد, گفت: در اغلب جاده‌های خراسان رضوی در مسیر‌های غرب، شمال، جنوب و شرق بارش باران و لغزندگی سطح جاده و در مسیر‌های چناران، سبزوار نیشابور و تربت حیدریه به سمت مشهد بارندگی به صورت پیوسته وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در جاده‌های کوهستانی نیز در مسیر قوچان- درگز در محدوده گردنه تیوان شاهد بارش برف به صورت پراکنده و در مسیر مشهد_نیشابور در محدوده شریف‌آباد مه‌گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.
جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به طور کلی در وضعیت راه های خراسان رضوی مورد خاصی وجود ندارد 
انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه بارش باران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت:در راستای اجرای طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از مناطق شهر مشهد به یک دستگاه خودرو سواری BMW مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: در ادامه مالک خودرو مدارک و مستندات لازم مبنی بر داشتن مجوز تردد خودرو ارائه نکرد و خودرو موردنظر به پارکینگ منتقل شد که کارشناسان ارزش این خودرو را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی  از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت به پلیس پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است