Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگاران نبأ ــ نخستین جشنواره سراسری پوستر و کاریکاتور «مرز امن»، ۱۹ آذرماه با معرفی برگزیدگان در کرمانشاه به کار خود پایان می‌دهد. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور و پوستر «مرز امن» که فراخوان آن در دی‌ماه سال 1397 در سراسر کشور منتشر شد، پس از یک دوره تمدید و گذراندن بخش داوری، به مراحل نهایی و معرفی برگزیدگان نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جشنواره که با هدف به تصویر کشاندن امنیت مرزها و دیده شدن رشادت‌ها و ایثارگری‌های مرزبانان و مرزداران ایران اسلامی با زبان خلاقانه هنر در طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران برگزار شده است، عصر سه‌شنبه، ۱۹ آذرماه، در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی کرمانشاه به کار خود پایان می‌دهد. پریا سبزمحمدی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایستگاه پایانی مرز امن کرمانشاه ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه

فرهاد فروزی مسئول شبکه لرزه‌نگاری کرمانشاه با بیان اینکه پیگیری‌های زیادی برای راه‌اندازی هفت ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در سطح استان با همکاری موسسه ژئوفیزیک و استانداری کرمانشاه صورت گرفت، گفت : امیدواریم از این ایستگاه‌ها، پنج مورد آن در سال جاری راه‌اندازی شود.

وی افزود: مکان احتمالی این پنج ایستگاه در حمیل، قصرشیرین، پاوه، گیلانغرب و نزدیکی مرز کرمانشاه با ایلام خواهد بود.

مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه با بیان اینکه احداث دو ایستگاه دیگر در سومار و نزدیکی کامیاران در برنامه است، یادآور شد: به نظر می‌رسد راه‌اندازی این دو ایستگاه با تاخیر نسبت به پنج ایستگاه دیگر انجام شود.

فروزی تعداد کنونی ایستگاه‌های لرزه‌نگاری فعال در کرمانشاه را شش ایستگاه اعلام و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی ایستگاه‌هایی که در برنامه داریم، کرمانشاه در مجموع صاحب ۱۳ ایستگاه لرزه‌نگاری خواهد شد که این تعداد برای پوشش تمامی چشمه‌های لرزه‌خیز استان کافی است.

وی همچنین از اهمیت ایستگاه‌های لرزه‌نگاری یاد کرد که می‌تواند به بررسی رفتار گسل‌ها و چشمه‌های لرزه‌خیز کمک بسزایی کند و اظهار کرد: اگرچه تاکنون زمان و مکان دقیق زلزله قابل پیش‌بینی نیست، اما داده‌های ایستگاه‌های لرزه‌نگاری و بررسی رفتار گسل‌ها از طریق ثبت و پردازش مستمر خردلرزه‌ها، می‌تواند به پیش آگهی درباره احتمال وقوع زلزله کمک کند.

 سال گذشته بالغ بر ۱۹۰ زلزله کوچک و بزرگ در گستره استان کرمانشاه به ثبت رسید .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • اختصاص فضایی در بافت تاریخی یزد برای دبیرخانه قصه‎‌گویی
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده
  • کریدور BTK در ایستگاه پایانی تکمیل
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی قدس در قم / عکاس خبری باشگاه خبرنگاران جوان درخشید
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی در قم
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار
  • طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی