Web Analytics Made Easy - Statcounter

جویبان با بیان اینکه به منظور تنظیم بازار از ابتدای امسال تاکنون ۸ هزار و ۲۶۷ تن برنج، شکر و گوشت منجمد مرغ در سطح خراسان جنوبی توزیع شده است، گفت: توزیع برنج پاکستانی با قیمت مصوب در استان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «الیاس جویبان» امروز (18 آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 27 تن برنج در سطح استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: همچنین در این مدت 6 هزار و 100 تن شکر و  140 تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شده است.

 

جویبان با بیان اینکه از هفته گذشته تاکنون 987 تن برنج پاکستانی وارداتی  مرغوب با نرخ مصوب دولتی برای استان جذب شده است، افزود: از این میزان 450 تن برنج پاکستانی تنظیم بازار با قیمت هر کیسه 10 کیلوگرمی 89 هزار تومان توزیع شده است و مابقی سهمیه نیز در حال حمل و جذب است.

 

وی ادامه داد: علاوه بر میزان اعلامی 600 تن برنج پاکستانی توسط بخش خصوصی برای استان خریداری شده که آنان نیز موظف هستند به قیمت 89 هزار تومان عرضه کنند چرا که ارز واردات برنج 4200 تومانی است.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: اتحادیه خوار و بار بیرجند با هماهنگی فرمانداری 160 واحد صنفی در بیرجند را برای توزیع مشخص کرده و کلیه آدرس های محل فروش در سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان معرفی شده است.

 

به گفته وی، همچنین 549 تن برنج هندی سهمیه خراسان جنوبی بوده که 350 تن جذب شده اما 200 تن به دلیل اینکه متقاضی وجود نداشته جذب نشده است.

 

جویبان با تاکید بر اینکه بر اینکه در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در روند جذب، تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، گفت: روند توزیع برنج پاکستانی با قیمت مصوب در استان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه 244 تن سهمیه جدید شکر برای خراسان جنوبی جذب شده که توزیع خواهد شد، افزود: قیمت گوشت قرمز با توجه به کاهش قیمت دام زنده اکنون در اتحادیه‌ها حداکثر قیمت گوشت دام گوسفندی 75 هزار تومان و در مراکز عرضه توزیع 68 هزار تومان است.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: گوشت منجمد گوساله وارداتی قیمت عمده مصوب 50 هزار تومان است که خوشبختانه با توزیع مناسب به زیر این قیمت به فروش می رسد و متقاضیان عمده شامل بیمارستان ها و ارگان های دولتی و مراکز آموزشی می توانند با مراجعه به سازمان صمت دریافت کنند.

 

جویبان با اشاره به اینکه ذخیره و خرید میوه شب عید آغاز شده، گفت: در همین راستا 650 تن پرتغال تامسون و پرتغال والنسیا و 450 تن سیب زرد و قرمز خریداری شده است که در مجموع یک هزار و 100 تن میوه شب عید در حال خرید و ذخیره سازی است.

 

به گفته وی این میوه های در پایان اسفندماه و اوایل فرودین ماه توزیع خواهد شد و پیش بینی می شود قیمت میوه های شب عید از سال گذشته کمتر باشد.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از صدور 346 فقره مجوز مشاغل خانگی خبر داد و افزود: تاکنون 227 طرح به مبلغ 21 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده که 99 نفر تسهیلات دریافت کردند.

 

جویبان با بیان اینکه پنج دوره آموزشی برای 150 نفر از قالیبافان استان با ظرفیت سه هزار و 740 نفر ساعت برگزار شده، گفت: در حال حاضر سه میلیارد تومان اعتبار برای قالیبافان اختصاص یافته که در قالب تسهیلات 10 میلیون تومانی تاکنون 300 نفر به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده است.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی روز دانشجو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس مسجد دانشجو قالیبافان معاون سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی توزیع برنج شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است