Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:05:14 GMT

۱۰۰ پروژه عمرانی در روستاهای خراسان جنوبی اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۷۰۶

۱۰۰ پروژه عمرانی در روستاهای خراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: هنری: با تدوین یک نقشه راه و سند مطالعاتی برای روستاها در راستای اجرای عملیات قرارگاه برای تربیت نیروی انسانی فعالیت می کنیم.

وی با بیان اینکه مهم ترین نقش قرارگاه عمران و آبادانی تربیت نیروی انسانی است، افزود: تا کنون بیش از ۲۵ روحانی به عنوان امام روستا به روستاهای محروم اعزام شدند که خوشبختانه منشا تحول در روستاها بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی بسیار خوبی انجام شده است، گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین برنامه های بسیار خوبی در ایام اربعین امسال انجام شد.

وی با بیان اینکه به دنبال سبک زندگی اسلامی و اصلاح الگوی تغذیه هستیم، عنوان کرد: در این خصوص علاوه بر روستاها جلسات مختلفی در دستگاه های اجرایی مختلف برگزار کردیم.

هنری با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان دبستان در دستور کار خواهد بود، بیان کرد: با آموزش و شبیه سازی مردم در رسته های شغلی روستاها آموزش های میدانی برای افزایش بهره وری و تثبیت اشتغال برگزار شده است.

وی ادامه داد: هر جا که آموزش و توانمندسازی انجام شده و افراد مشکل مالی داشتند آن ها را برای اخذ تسهیلات نیز معرفی کرده ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در روستاها انجام شده است، اظهار داشت: طی یک ماه اخیر با استفاده از ظرفیت کمک خیرین اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در پروژه های عمرانی هزینه شده است.

کد خبر 4792925

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند مهدی هنری بسیج سازندگی خراسان جنوبی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، تسطیح مسیرهای ارتباطی، اصلاح راه دسترسی به این روستاها و بررسی راهکارهای رفع تنش آبی در فصول گرم از موضوعاتی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

مقرر شد در نشستی با صاحبان معادن منطقه در خصوص همکاری هایی برای بازسازی و اصلاح این راه اقدام شود.

برای رفع کمبود آب در فصول گرم سال هم در این روستاها چاره اندیشی شد.

برای جبران کمبود آب در این روستاها هم باتوجه به اینکه کار خط انتقال اصلی آب تصفیه خانه سد مهاباد در قالب طرح 141 روستای شهرستان انجام شده است با تخصیص اعتبار این روستاها به شبکه آبرسانی متصل می شوند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز