Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران فرآیند تحویل قراردادهای آتی پسته سررسید آذرماه امسال را اعلام کرد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای فرآیند تحویل قراردادهای آتی پسته سررسید آذر ماه 1398 را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه فرآیند تحویل در قرارداد آتی پسته تحویل آذر ماه 1398 در روز شنبه(30 آذرماه) و از طریق گواهی سپرده پسته انجام می شود.لذا کلیه مشتریان فروشنده و خریدار دارای موقعیت تعهدی باز موظفند بر اساس ضوابط اعلام شده جهت انجام فرآیند تحویل اقدام کنند.

براین اساس کلیه مشتریان فروشنده موظفند حداکثر تا روز سه شنبه  26 آذر ماه برای تبدیل پسته به گواهی سپرده به شرکت زرین زعفران مشرق زمین و شرکت سبز دانه کویر و شرکت طلای سبز زرند مراجعه کنند.

علاوه بر این مشتریان فروشنده می توانند حداکثر تا ساعت 15:30 آخرین روز معاملاتی یعنی 30 آذر ماه اقدام به خرید گواهی سپرده پسته در معاملات روزانه گواهی سپرده پسته در نمادهای پسته فندقی 32-30 طلای سبز زرند 9908، پسه فندقی 32-30 سبزدانه 9908، پسته فندقی 32-30 زرینمه ولات 9908 کنند.

بورس کالا زمینه‌ساز بازگشت زیره به جایگاه جهانی خوددادوستد 78 میلیاردی زیره در بورس کالا طی هفته گذشته

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بورس کالا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس کالا بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کویرات آران وبیدگل گفت:در پی بارش شدید باران، در ۴۸ ساعت گذشته در روستای حسین آباد آران و بیدگل سه منزل مسکونی و یک باب مغازه به طور کامل تخریب شد.
رضاپور با اشاره به آسیب ۱۵۰ هکتار باغ پسته در این بخش افزود: در بخش راه‌ها نیز به جاده دو بانده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و روستا‌های محمد آباد و باغ‌های پسته، جو و گندم روستای فخره آسیب جدی وارد شده است.
وی گفت: با کمک مردم محلی و مسوولان شهرستان گروه‌های امدادی به منطقه اعزام و با ایجاد سیل بند از ورود بیشتر آب به داخل روستا‌های بخش کویرات جلوگیری شد.
بخش کویرات با حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز آران و بیدگل واقع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا