Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@03:31:19 GMT

راز جسد سوخته در منطقه کشف رود فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۷۴۱

راز جسد سوخته در منطقه کشف رود فاش شد

آبان ماه امسال جسد سوخته انسان در کال زرکش مشهد کشف شد بعد از گذشت نزدیک به یک ماه، قاتل او شناسایی شد.

به گزاش قدس آنلاین، شب نوزدهم آبان ماه امسال، راننده یک دستگاه وانت بار هنگام عبور از زمین‌های منطقه کشف رود در انتهای توس ۹۱، از بقایای جسد سوخته یک انسان، به پلیس گزارش کرد.

 در بررسی‌های میدانی، دو دسته کلید و پاشنه کش فلزی در محل سوزاندن جسد توجه قاضی احمدی نژاد را به خود جلب کرد که همین موضوع با درج آن در رسانه ها، موجب افشای هویت مقتول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان با نظارت مستقیم سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی آگاهی) به تحقیقات و رصدهای اطلاعاتی خود ادامه می‌دادند به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد ردپای یک زن در قتل مقتول که یک تاجر کشمش است، وجود دارد.

با هماهنگی‌های قضایی، در نهایت زن ۳۸ ساله‌ای که متصدی یک درمانگاه بود در کاشمردستگیر شد و به مشهد انتقال یافت، اما او خود را بی خبر از جنایت نشان داد و گفت: تنها آشنایی من با مقتول این بود که خودرویی را از او خریداری کردم و قرار شد در تاریخ  برای ثبت سند آن اقدام کند، ولی دیگر پاسخ تماس هایم را نداد.

با بررسی‌های کاراگاهان پلیس، مشخص شد زن مسئول درمانگاه با همدستی فرد دیگری مرد تاجر را به قتل رسانده اند.

زن در اعترافات خود گفت: بعد از جدایی از همسرم، دچار مشکلات مالی زیادی شده بودم به طوری که حتی توان پرداخت حق و حقوق کارکنان درمانگاه و اجاره ملک را نیز نداشتم به همین دلیل تصمیم گرفتم از «ح-ن» (مقتول) که با او آشنا شده بودم مبلغی پول بگیرم، ولی او پولی به من نمی‌داد و قصد داشت تسهیلات بانکی برایم بگیرد تا این که یک روز با طرح نقشه‌ای نسنجیده تصمیم گرفتم حداقل خودروی تویوتای هایلوکس او را به شکلی از چنگش بیرون بیاورم و با این نقشه او را در کاشمر و به بهانه دادن سفته برای تسهیلات بانکی به منزلم کشاندم.

 این زن در ادامه اعترافات خود  گفت:چون اطلاعی از خواص داروهای خواب آور داشتم تعدادی قرص را در شربت به او خوراندم و با همدستی فرد دیگری به نام بهروز او را به ویلایی اطراف مشهد منتقل کردم و بعد از ساعت‌ها شکنجه، او را وادار کردم اسنادی را مبنی بر فروش خودرو امضا کند.

او ادامه داد: مرد تاجر در جریان شکنجه و خوراندن متعدد داروهای خواب آور جان داد و با همدستی بهروز جسد او را آتش زدیم و در کال زرکش اطراف توس ۹۱ رهاکردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جسد سوخته کشف رود شناسایی قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی مرد و زن برای قتل شوهر

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد پلیس ایالت جامو، در جریان تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده است. در جریان این گزارش، پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد. جسد وی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که اظهارات، شالو دیوی، همسر نارش به طرز مشکوکی گمراه‌کننده و ضد و نقیض است، به همین دلیل پلیس به این حادثه مشکوک و تحقیقات را از سر گرفت. در روند تحقیقات پلیس متوجه شد که فردی به نام بهانو پارتاپ که در محل جنایت نیز حضور داشته است.

پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. شالو در بازجویی‌ها اعترف کرد که مدتی بود با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی که از این رابطه گذشت، تصمیم گرفتیم با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانیم. بنابراین در عصر یکشنبه ۶ آوریل ۲۰۲۴ ، نارش را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشاندم و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدیم که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردیم و وانمود کردیم که با یک خودرو تصادف کرده است.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می کرد، توانستیم پرونده‌سازی کنیم و مرگ را به عنوان یک تصادف جاده ای به تصویر بکشیم. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند.
تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و این دو به زودی محاکمه خواهند شد.

کد خبر 846410 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها هند حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • فیلم| همدستی واتس‌اپ با اسرائیل برای کشتار مردم غزه!
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)