Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:38:35 GMT

دیدار وزیر دفاع با مادر ۴ شهید دفاع مقدس پیشوا

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۸۲۲

دیدار وزیر دفاع با مادر ۴ شهید دفاع مقدس پیشوا

امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حاجیه‌خانم جنیدی مادر ۴ شهید دفاع مقدس شهرستان پیشوا دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، صبح امروز امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه نقوی حسینی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام روح‌الله باقری امام‌جمعه پیشوا و حسین عباسی فرماندار پیشوا با حاجیه‌خانم جنیدی مادر ۴ شهید دفاع مقدس شهرستان پیشوا دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ام الشهدا جنیدی در این دیدار خطاب به وزیر دفاع اظهار کرد: در مسیر دانشگاه پیشوا جاده‌ای به نام جاده آنتنی راه‌اندازی شده که به اتوبان حرم تا حرم وصل می‌شود و باید اقداماتی انجام شود تا پیشوا از بن‌بست خارج شود و مشکل دیگر پیشوا بحث بیمارستان است که با پیگیری شما مسؤولان، مشکل درمانی این شهرستان حل شود.

حاجیه‌خانم جنیدی تصریح کرد: من به خاطر پسر موسی بن جعفر (ع) خیلی دلم می‌سوزد به خاطر اجداد خودمان که فراموش نمی‌کنیم که در این سال‌ها برای این شهرستان چه فداکاری‌هایی کردند ولی متأسفانه شهرستان پیشوا که در نزدیکی تهران واقع‌شده هم چنان یتیم مانده است.

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این دیدار اظهار کرد: من همچین جمله‌ای را قبول ندارم تا شما مثل شیر در این شهرستان هستید پیشوا هیچ‌وقت یتیم نیست.

وزیر دفاع تصریح کرد: من حتماً قول می‌دهم که این دو مورد مشکل جاده آنتنی و بیمارستان با وزرای مربوطه پیگیری کنم که هرچند آقای نقوی حسینی و فرماندار پیشوا نیز نامه بدهند و یادآوری کنند حتماً پیگیری خواهیم کرد تا هرچه زودتر این مشکلات شهرستان پیشوا برطرف شود.

انتهای پیام/ح/پ/ی۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس شهید وزیر دفاع مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود

سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس با برپایی یادواره شهدای گردان حضرت زینب (س) فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌سود.

او ادامه داد: سخنران این یادواره فرمانده لشکر ۱۹ فجر سرهنک پاسدار ظهراب قنبری است و فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس نیز به روایتگری خواهند پرداخت. 

سرهنگ حیاتی افزود: گردان پیروز حضرت زینب (س) لشکر ۱۹ فجر در عملیات مختلف در ۸ سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده که در این راه نزدیک به ۱۰۰ شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود