Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:43:24 GMT

آبرسانی به روستای «چم شیر» سیروان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۸۴۵

آبرسانی به روستای «چم شیر» سیروان آغاز شد

نورالله تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پروژه مذکور در راستای خدمات رسانی به محل جدید احداث روستای چم شیر که به علت حادث شدن سیل سال گذشته و فروردین ماه سال۹۸  در معرض خطرات ناشی از سیل قرار داشت، اجرایی شده است.

وی افزود: باتوجه به ضرورت تغییر مکان ، جانمایی، اسکان سایت جدید برای روستا اجرایی شده و هم اکنون ز یرساخت های روستا در حال تکمیل شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با آبرسانی به روستای «چم شیر» سیروان، تعداد ۱۲۷خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴۶۹ نفر از آب آشامیدنی پایدار برخوردار می شوند.

مدیر عامل شرکت آبفار افزود: این طرح شامل احداث یک باب مخزن ۵۰۰ متر مکعبی، ۱۶۰۰مترخط انتقال و ۸ کیلومتر شبکه توزیع می باشد ،  که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان است.

کد خبر 4793114

منبع: مهر

کلیدواژه: آبرسانی کمک به سیل زدگان ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به اینکه 304 میلیارد تومان اعتبار برای قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده، اظهار داشت: احداث مخزن زمینی به تعداد 19 باب و 15200 متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول 200 کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول 120 کیلومتر، حفر چاه به تعداد 37 حلقه و 1 دهنه بهسازی چشمه و قنات و احداث 2 باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده درراستای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به 160 روستا در نظر گرفته شده و این قرارداد در حال حاضر 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: این قرارداد از 5 اسفندماه 1400 آغاز شده و مدت آن ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این پروژه‌ها ۵۰۹ میلیارد تومان است که بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

بختیاری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی به 70 روستای استان در طرح جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) به اتمام رسیده است.

دیگر خبرها

  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود