Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@16:02:44 GMT

چمدان‌های بی‌بی در پرتغال حاشیه‌ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۸۷۳

چمدان‌های بی‌بی در پرتغال حاشیه‌ساز شد

 در حالی که بلاتکلیفی وضعیت بنیامین نتانیاهو به دلیل تحقیقات دادستانی در خصوص فساد از یک سو و مواجهه وی با شورش هم‌حزبی‌هایش برای کنار زدنش از ریاست حزب «لیکود» و نخست‌وزیری از سوی دیگر ادامه دارد، سفر اخیر نتانیاهو به پرتغال با ۱۱ چمدان، جنجال به پا کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که بعد از مخالفت مقام‌های انگلیس برای سفر او به لندن برای دیدار با مقام‌های آمریکایی حاضر در نشست ناتو به لیسبون پایتخت پرتغال سفر و در آنجا علیه ایران با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا رایزنی کرده بود، حالا در فلسطین اشغالی با یک جنجال تازه درباره این سفر مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیامین نتانیاهو در جمع خبرنگاران حاضر در دیدار چهارشنبه هفته گذشته او با پامپئو گفته بود: اولین موضوعی که مطرح خواهم کرد ایران است. موضوع دوم هم ایران است؛ موضوع سوم هم همین‌طور.

بنا بر نوشته «الشرق الاوسط»، رسانه‌های  رژیم صهیونیستی از قبیل روزنامه «یدیعوت آحارونوت» خبر دادند، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و همسرش در سفر اخیر به لیسبون پایتخت پرتغال ۱۱ چمدان از فلسطین اشغالی به پرتغال برده بودند اما دفتر نتانیاهو این خبر را «شایعات محض» خوانده است.

یدیعوت آحارونوت در گزارش خود از نخست‌‎وزیر رژیم صهیونیستی شدیدا انتقاد کرده و درباره علت به همراه بردن ۱۱ چمدان در سفر یک روزه او به پرتغال سوالاتی مطرح کرده است.

در این گزارش احتمال داده شده که چمدان‌های بنیامین نتانیاهو و همسرش سارا نتانیاهو پر از لباس‌ بوده و آنها از جیب مالیات‌دهندگان فلسطین اشغالی، لباس‌هایشان را به لباس‌شویی هتل محل اقامتشان در لیسبون داده‌اند.

پس از جنجال‌ها در رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره سفر نتانیاهو با ۱۱ چمدان به پرتغال، دفتر او ضمن رد آنچه «شایعات محض» خوانده است، اعلام کرد که نخست‌وزیر تنها چیزهایی که برای سفر کاری او ضروری بودند را با خود به لیسبون برده بود.

تازه‌ترین جنجال‌ها در خصوص نتانیاهو در شرایطی بالا گرفته که طبق نظرسنجی‌ها در رژیم صهیونیستی، بیش از نیمی از ساکنان فلسطین اشغالی با اشاره به تحقیقات درباره پرونده‌های فساد نتانیاهو و ناکامی او در تشکیل کابینه خواهان استعفای او هستند.

310311

کد خبر 1329359

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو پرتغال باشگاه استقلال آندره استراماچونی انتخابات مجلس یازدهم لایحه بودجه ایالات متحده آمریکا بودجه 99 لیگ برتر نوزدهم استان آذربایجان شرقی اصلاح طلبان بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است

بزرگترین فشار داخلی که اکنون بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آن روبه روست مربوط به درخواست‌های گسترده عمومی شهروندان صهیونیست برای آزادی اسرای در بند حماس می‌شود. گرچه نتانیاهو آزادی اسرای صهیونیست را یکی از مهمترین اهداف عملیات در غزه عنوان ساخته است، اما با گذشت نزدیک به ۷ ماه از جنگ، هنوز این امر محقق نشده است. 

به گزارش الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) حماس را مقصر شکست مذاکرات برای تبادل اسرا خواند. 

بر این اساس، وی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: قلب‌های ما همچنان به دلیل باقی ماندن ۱۳۳ تن از اسرای خود در دستان حماس در غزه غمگین است. 

در ادامه این پیام آمده است: حماس مسئول فعلی شرایط به وجود آمده است. این گروه تمامی پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است. حماس به دنبال ایجاد نفاق در میان ما و تثبیت موقعیت خود است. با این حال، ما به این موضوع با قاطعیت پاسخ می‌دهیم. 

اظهارات نتانیاهو درباره آزادی اسرا و مقصر جلوه دادن حماس پس از آن انجام می‌شود که صد‌ها هزار تظاهرکننده در سرزمین‌های اشغالی به خیابان‌ها آمده و خواستار توافق با حماس برای تبادل اسرا شده اند. 

کابینه افراطی نتانیاهو به شدت با تبادل اسرا با حماس مخالف است به طوری که ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی؛ و بتزالل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم تهدید کرده اند در صورت دادن امتیاز به حماس و آزادی اسرای فلسطینی، کابینه ائتلافی را ترک خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است