Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صفحه اینستاگرام فدراسیون بسکتبال ایران در بین برترین صفحات اینستاگرام آسیا شناخته شد. تاریخ انتشار: 13:20 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۳۱۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، صفحه اینستاگرام فدراسیون بسکتبال ایران به عنوان یکی از برترین پیج های فیبا آسیا در دو‌سال گذشته انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایمیلی از سوی هاکوپ خاجیریان دبیر کل فیبا آسیا (فدراسیون بسکتبال آسیا) به دکتر رامین‌ طباطبایی ریاست فدراسیون ضمن تقدیر از فعالیت های فدراسیون بسکتبال در دو سال گذشته آمده است:
رشد پیج اینستاگرام فدراسیون بسکتبال ایران در دو سال گذشته بسیار آشکار بوده به همین دلیل قصد‌ داریم گزارش عملکرد پیج اینستاگرام ایران به عنوان یکی از برترین پیج های اینستاگرام آسیا در جلسه آینده فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) در ژنو ارائه دهیم. از شما درخواست داریم گزارش عملکرد تیم رسانه های اجتماعی خود را برای ما ارسال بفرمایید.

پیش از این صفحه اینستاگرام فدراسیون بسکتبال یک بار دیگر در سال ۹۷ نیز به عنوان برترین پیج اینستاگرام ماه آسیا از لحاظ‌ پیشرفت انتخاب شده بود.

بیشتر بخوانید: طباطبایی: المپیکی شدن بسکتبال سطح فنی لیگ را بالاتر برده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال فدراسیون بسکتبال فیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران