Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:00:39 GMT

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور کرمانشاه از ۲۰ آذر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۹۹۸

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور کرمانشاه از ۲۰ آذر

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: این طرح در صورت تداوم وضعیت زمستانی تا روزهای پایانی سال نیز تمدید و تداوم خواهد یافت.

وی همچنین هدف از اجرای این طرح را کاهش میزان تصادفات و تلفات رانندگی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در سال های قبل و با اجرای این طرح نتایج خوبی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: البته باید این موضوع را هم مد نظر داشت که کاهش تصادفات رانندگی تنها با برنامه ریزی دولتی و اجرای چنین طرح هایی میسر نمی شود بلکه خود شهروندان و رانندگان نیز باید به پلیس و سایر دستگاه های متولی فرهنگ ترافیک کمک کنند.

این مسئول در پایان بر ضرورت هماهنگی همه دستگاه ها با ستاد حوادث غیرمترقبه استان تاکید کرد و گفت: در کنار این امر اصلاح نقاط حادثه خیز هم ضروری است و باید دستگاه های اجرایی از هم اکنون در این زمینه اقدام کنند.

کد خبر 4793117

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور کرمانشاه طرح زمستانی جاده ها انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: پلیس راهور تمام قد از شهرداری سنندج در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش و دست‌فروشان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، رضا همتی‌زاده، امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در نشست ساماندهی وضعیت وانت‌های میوه فروش شهر سنندج اظهار کرد: اوج ترافیک در ساعت پیک اول صبح در و بعدازظهر از ساعت پنج تا هشت شب از مشکلاتی است که البته مربوط به سال‌های اخیر نبوده و رفع آن نیازمند تمهیدات و برنامه‌ریزی جدی است.

وی افزود: مردم انتظار دارند با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه رفع این مشکل فراهم شود تا بتوانند بدون مشکل در هسته مرکزی شهر حضور پیدا کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خاطرنشان کرد: این پدیده اجتماعی نوظهور نه تنها در کردستان و سنندج بلکه مربوط به کل کشور وجود دارد و باید برای رفع آن چاره‌اندیشی اساسی صورت بگیرد.

همتی‌زاده با بیان اینکه رفع این مشکل به تنهایی برای شهرداری ممکن نیست و سایر دستگاه‌ها و مردم نیز باید به صورت ویژه همکاری کنند، گفت: در این راستا نیروی انتظامی استان و پلیس راهنمایی رانندگی، تمام قد از شهرداری حمایت و همکاری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن موضوع وانت‌های میوه فروش، دست فروشان و همچنین انضباط ترافیکی در هسته مرکزی شهر حل و فصل شود.

رئیس پلیس راهور کردستان افزود: با توجه به اینکه بیشترین مراکز تجاری در هسته شهر قرار دارد ساماندهی ترافیک در این نقطه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و موجب رضایت‌مندی شهروندان خواهد شد.

سرهنگ همتی‌زاده تصریح کرد: در راستای کاهش ترافیک خط ویژه به همت شهرداری در برخی نقاط شهر فعال شده که امیدواریم در سایر نقاط نیز با توجه به نیاز خطوط ویژه فعال شود.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، تقریباً ۱۱ درصد کاهش حوادث و تلفات ترافیکی در سطح استان ثبت شده است که نگرانی ما در سد معبر و تصادفاتی که اتفاق می‌افتد عابران پیاده بودند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان با بیان اینکه ۵۲ درصد تصادفات منجر به فوت و ۳۲ درصد تصادفات منجر به جرح در سال گذشته برای عابران پیاده اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: از اول سال جاری تا کنون کاهش ۱۰۰ درصدی در کل تصادفات و ۲۸ درصدی در تصادفات جرحی داشته‌ایم.

سرهنگ همتی‌زاده افزود: این نشان می‌دهد قدم اول را در بحث مدیریت تصادفات برداشته‌ایم و برنامه‌ریزی‌های خوبی توسط شهرداری در راستای رفع مشکلات ترافیکی و روان سازی ترافیک صورت گرفته شده که امیدواریم به صورت جدی در سال جاری عملیاتی شود.

وی با اشاره به موفقیت شهرداری سنندج در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سال ۱۴۰۱ و رضایت‌مندی قابل قبول شهروندان، اضافه کرد: این طرح بنا به دلایل مختلف ابتر ماند که امیدواریم امسال بتوانیم با برنامه‌ریزی هرچه بهتر شاهد اجرای این طرح باشیم.

کد خبر 745083

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • افزایش ۵ برابری مبلغ جریمه‌های رانندگی برای کدام تخلفات است؟
  • پلیس راهور : افزایش مبلغ جریمه ها هنوز ابلاغ نشده است
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌ های رانندگی؛ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی/ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • جدیدترین جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی | امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرایم رانندگی