Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کاخ سفید بر این باور است که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و به طور کلی دموکراتها از موفقیت ترامپ نفرت دارند. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، استفانی گریشام سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از موفقیت ترامپ نفرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تصور می‌کنید، نانسی پلوسی از اینکه می‌گوید هرگز از رئیس جمهور نفرت ندارد، چه منظوری دارد؟، تاکید کرد: نمی‌دانم. نمی‌دانم او از چه چیزی نفرت دارد ولی تصور می‌کنم او از موفقیت ترامپ نفرت دارد. تصور می‌کنم کل حزب دموکرات از موفقیت ترامپ نفرت دارد.

آمادگی نمایندگان آمریکایی برای نشست استماع استیضاح ترامپواکنش ترامپ به آزمایش تسلیحاتی کره شمالی

پلوسی پیش از این در یک کنفرانس خبری به شدت از سئوال خبرنگاری درباره نفرت وی از ترامپ برآشفت و از این خبرنگار انتقاد کرد. وی گفت: من از هیچ کسی نفرت ندارم. من در یک خانه با ارزش‌های کاتولیک بزرگ شده‌ام. ما از کسی نفرت نداریم. هیچ کسی در جهان. بنابر این شما نباید من را به نفرت از کسی متهم کنید.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کاخ سفید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاخ سفید کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران

قبرستان سفید چاه را یکی از عجایب ایران می‌دانند که در شهرستان بهشهر، بخش یانه‌سر، روستای سفید چاه واقع شده است.

قبرستان سفید چاه مربوط به دوره تیموریان است و از نخستین گورستان‌های مسلمانان در ایران به شمار می‌آید. این اثر به‌عنوان یکی از جا‌های دیدنی استان مازندران، در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۸۱ با شماره ثبت ۷۸۴۵ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • از عمر جاودان «عروس دریایی نامیرا» چه می‌دانید!
  • سلیمی نمین: توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم/ برخی تصور می‌کنند با یک اقدام اجرایی می‌توانند مسئله حجاب را حل کنند
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • سلیمی نمین: توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد /جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • صهیونیستی که تاوان نفرت خود از پرچم فلسطین را داد