Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بارش برف پاییزی شهرستان تویسرکان در استان همدان را سفیدپوش کرد و شهروندخبرنگار ما فیلمی را تهیه و ارسال کرده است.

منبع: حسنوند- همدان (تویسرکان)

 

 

بیشتر بخوانید: بارش برف در روستای پرزگان سفلی + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما استان همدان، سرهنگ رضا نوری افزود: در اجرای طرح بر خورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان زمان کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مبدا تویسرکان به تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او تصریح کرد: با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و در بازرسی اولیه مشخص شد خودرو حامل اعضای کشتار دام از نوع (لاشه و گوشت) به وزن ۵۰۰ کیلو گرم که بصورت غیر بهداشتی قصد حمل آن در کف نیسان و انتقال به اسلام شهر را داشته و فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: برابر هماهنگی قضائی راننده خودرو مورد نظر به همراه محموله کشف شده برای گذراندن مراحل قانونی در اختیار اداره دامپزشکی قرار گرفت.

سرهنگ رضا نوری با بیان اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: این محموله‌ها که قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • ادامه بارش پراکنده تا فردا در استان همدان
  • خوشحالی مردم و کشاورزان از بارش رحمت الهی
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • لطافت هوای همدان، پس از بارش باران
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان