Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@02:30:49 GMT

دومین همایش ملی ایثار اجتماعی برگزارمی شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۰۴۹

دومین همایش ملی ایثار اجتماعی برگزارمی شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اهداف برگزاری دومین همایش ملی ایثار اجتماعی برانگیختن احساس وظیفه در برابر دیگران، پشتیبانی از ایثارگران و خانواده آنان، حفظ نگاه غیرمادی به ایثارگری به عنوان یک سرمایه اجتماعی و توسعه فرهنگ ایثار در نسل‌های آینده عنوان شده است.
این همایش توسط شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و دانشگاه امام جعفر صادق ( ع) و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، اداره کل ایثارگران شهرداری تهران و دستگاه‌های عضو شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت روز ۲۶ آذر ماه سال جاری در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

20 / 20 دومین همایش ملی ایثار اجتماعی ایثار اجتماعی سرمایه اجتماعی توسعه فرهنگ ایثار در نسل‌های آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایثار اجتماعی سرمایه اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود

گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ساعی صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۳ که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای رونمایی از برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در خوزستان هستیم. در کشور ظرفیت‌های زیادی در حوزه فرهنگ وجود دارد، ظرفیت‌هایی که در بخش دولتی، عمومی، خصوصی و مردمی است که اگر تمهید مناسبی صورت نگیرد، این امر می‌تواند به ضد تبدیل شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: موازی کاری‌ها و کارهایی که بعضی از آنها همدیگر را خنثی می‌کنند، می‌تواند تنش و کاهش در مجموعه فعالیت‌های فرهنگی ایجاد کند اما اگر نوعی هماهنگی ایجاد شود، ساز و کارهایی برای پیشبرد آن موضوع در نظر گرفته شود، آنگاه این امر می‌تواند اتفاق مبارکی را رقم زند.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، استان، کشور و بالاتر از شورای فرهنگی استان، شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: تلاش بر این بوده که ریل گذاری‌هایی را که بر اساس قانونگذاری‌ها و سند نگاری‌ها اتفاق می‌افتد تا خردترین سطوح یعنی سطح شهرستانی انجام دهیم تا این امر بتواند در قالب نظم بالاتر و جدی‌تری به هم افزایی برسد و مشکلات کشور را حل کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر یک کار جدید در بخش فرهنگ صورت دهیم، بخش بزرگی از مشکلات ما در حوزه اقتصادی و سیاسی کشور حل خواهد شد؛ لذا با برکت این ریل گذاریی‌ها، قانونگذاری‌ها و سند نگاری‌ها و حل مشکل‌های در این حوزه، مردم منتفع شوند.

کد خبر 6062830

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تئاتر، فرصتی تازه برای زندگی است
  • انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود